XXL Nutrition

Na regen komt zonneschijn

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

KayleeeB

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m70
Massa
70kg
Hallo allemaal,
Na een lange afwezigheid door een hardnekkige blessure kan ik (bijna) weer volop trainen!
Ik ben afgelopen November geopereerd aan mijn knie. Ik had een chronische ontsteking op mijn patella pees (heeft 2 jaar geduurd totdat mijn orthopeed aan een operatie wilde gaan).

Nu bijna 10 weken laten gaat alles weer zijn gangetje en heb ik besloten een log te openen waar ik mijn vorderingen en progressie bij kan gaan houden.

Statustieken:
Deze gegevens zijn gemeten door een weegschaal meting. Naar mijn mening niet helemaal correct vooral mijn vetpercentage maar ja ik heb een startpunt. (zal binnenkort laten meten met huidplooi tang)
Leeftijd: 18 jaar
Gewicht: 74.5 KG
Vetpercentage: 39.3%
Spierpercentage: 26.2%
BMI: 25.8

Doel
Gewicht: +/- 64 KG
Vetpercentage: +/- 25%
Spierpercentage: >30%

Trainingen heb ik zo verdeeld:
Di fysiotherapie (lichte benen training) borst en triceps
Wo of Do rug en buik
Vrij fysiotherapie (lichte benen training)
Zo Benen schouders biceps

Voeding:
Qua voeding heb ik heel lang lopen prutsen. Dit kwam mede door te weinig kennis en mede eigenwijsheid.
Ik denk dat ik mijn voeding nu aardig op orde heb. In bijlage staat mijn voeding schema. Hier wijk ik wel eens van af en vervang ik dit door vergelijkbare producten. Op zaterdag heb ik een low calorieën dag, en op zondag heb ik een 'cheat' dag waar ik iets 'lekkers' mag.

Ik heb geen idee hoe lang ik erover ga doen om mijn doel te behalen. Hoe lang zouden jullie hier voor uittrekken? Ik denk wel dat mijn vetpercentage rond de 30% ligt ipv 39%. Misschien zal ik wat foto's posten zodat jullie dat kunnen beoordelen. Nagenoeg zit het vet alleen op de heupen en is op de rest van mijn lichaam minder.

Als jullie nog tips hebben zeg het gerust. Ik zal elke maandag mijn gewicht bijwerken, elke maand mijn vet percentage en spier percentage bijwerken en elke trainingsdag mijn training bijwerken.

Op naar een strak buikje en gespierde quads haha.

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag benen en schouders getraind.

Pure straight Leg press 4 x 15 60 KG
Leg Curl 4 x 15 22,5 KG
Bicep much as possible reps 4KG halters
shoulder press 10KG halters
Leg press one leg 4 x 10 30KG
Front & Side raise 3 x 10 4 KG halters
Lunges 4 x 20 stappen per been zonder gewicht

Hardlopen 7.0km/u 20 min (herstel knie)

Was een lekkere training veel verzuring in mijn benen. Schouders moet wel meer aan gewerkt worden..

Succes KayleeeB met je doelen en log..
Hardlopen ziet er ook goed uit..

• Topic Starter Topic Starter
Succes KayleeeB met je doelen en log..
Hardlopen ziet er ook goed uit..

Thnks!
4 weken geleden kon ik net 5 min achter elkaar hardlopen (deels conditie en deels knie). Met deze progressie zie ik mezelf nog wel langer lopen :D

Vraagje! Wat zou het beste zijn? 4x12, 3x15, 4x8 etc.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven