- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Eerlijk gezegd voel ik van de 0,8x40 ook helemaal niets..
Nee ik ook niet maar ziet er na een poosje quads scary groot uit.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerlijk gezegd voel ik van de 0,8x40 ook helemaal niets..

Nee ik ook niet maar ziet er na een poosje quads scary groot uit.![]()

Heb ik ook nooit gedurfd ivm de zenuwen en bloedvaten die daar lopen, doe dat ook nog niet zo lang maar omdat ik nu trt doe is rouleren wel belangrijker geworden natuurlijk.
Moet zeggen valt 1000% mee, vind zelfs nu fijner dan in glute. Gewoon eens doen, echt.
quad = win, het is wel net of het huidlaagje wat pijnlijker is dan bij de glute maar als die 0.8 * 40 er rustig in is gegaan heb je nergens last van.
zenuw prikken is wel kudt trouwens alhoewel het er wel grappig uitziet.
De 0.8x40mm is niet voor niks bestemd voor glute he. Zat jongens die dikke bobbels vanwege het niet diep genoeg zetten hebben gekregen of ophopingen en ontstekingen omdat niet diep genoeg is geïnjecteerd.
Dus nog even paar kuurtjes wachten voordat je je tong uitsteekt naar mensen die wel zo gek zijn om de juiste injectienaald te gebruiken.
![]()

Sorry hoor chef,het was niet persoonlijk bedoeld.
Ik zit alleen zelf met 0.8x40 als hij er helemaal ingaat in mn bekken te injecteren.
Maar goed ik wacht nog wel een paar kuurtjes![]()
Okee man hahahaNee hoor vat het ook niet persoonlijk op, vertel je alleen dat de 0.8x40mm niet voor niks voor glute is en de problemen die het gebruiken van een verkeerde naald met zich mee brengen.
Maar ik wist niet dat je uit Ethiopië kwam natuurlijk..
Nee ik ook niet maar ziet er na een poosje quads scary groot uit.![]()
maten zijn prima zo, die ivoor is een prima optreknaald.
voor spuiten moet je kijken naar jecton 2 delige.
afhankelijk van hoeveel je gaat injecteren een 2 of een 5 ml spuit.
edit:
http://www.daxtrio.nl/injectiemateriaal/injectiespuiten-2-delig/injectiespuit-jecton-2ml-100.html
http://www.daxtrio.nl/injectiemateriaal/injectiespuiten-2-delig/injectiespuit-jecton-5ml-100.html
succes
Nee hoor vat het ook niet persoonlijk op, vertel je alleen dat de 0.8x40mm niet voor niks voor glute is en de problemen die het gebruiken van een verkeerde naald met zich mee brengen.
Maar ik wist niet dat je uit Ethiopië kwam natuurlijk..
Hoe kom je erbij dat de 0.8 voor de glutes is? Dit is het enige forum waar iedereen zegt dat je 0.8 moet gebruiken voor glutes... op de rest van het internet gebruikt 90% 0.6 (23g).

Hoe kom je erbij dat de 0.8 voor de glutes is? Dit is het enige forum waar iedereen zegt dat je 0.8 moet gebruiken voor glutes... op de rest van het internet gebruikt 90% 0.6 (23g).
Waar dat vandaan komt is vrij simpel, in ieder medisch handboek waarin IM injecties worden behandeld wordt 20-22G aangegeven voor de glutes.Hoe kom je erbij dat de 0.8 voor de glutes is? Dit is het enige forum waar iedereen zegt dat je 0.8 moet gebruiken voor glutes... op de rest van het internet gebruikt 90% 0.6 (23g).