XXL Nutrition

Naalden en spuiten - Daxtrio

Optrekken en injecteren doe ik gewoon met 0.8x40mm en heb eigenlijk nergens last van :confused: Het enige wat je voelt is als je door je huid prikt, de naald die naar binnen glijdt voel ik absoluut niet hoor. Is wel altijd in de quad.

Ik durf niet in mijn quads te zetten :roflol:

Heb ik ook nooit gedurfd ivm de zenuwen en bloedvaten die daar lopen, doe dat ook nog niet zo lang maar omdat ik nu trt doe is rouleren wel belangrijker geworden natuurlijk.
Moet zeggen valt 1000% mee, vind zelfs nu fijner dan in glute. Gewoon eens doen, echt.

Heb ik ook nooit gedurfd ivm de zenuwen en bloedvaten die daar lopen, doe dat ook nog niet zo lang maar omdat ik nu trt doe is rouleren wel belangrijker geworden natuurlijk.
Moet zeggen valt 1000% mee, vind zelfs nu fijner dan in glute. Gewoon eens doen, echt.

Ik ga het zeker een keer proberen als ik aan de korte esters ga. Maar met e5d voldoet mijn bips nog prima.

quad = win, het is wel net of het huidlaagje wat pijnlijker is dan bij de glute maar als die 0.8 * 40 er rustig in is gegaan heb je nergens last van.

zenuw prikken is wel kudt trouwens alhoewel het er wel grappig uitziet.

quad = win, het is wel net of het huidlaagje wat pijnlijker is dan bij de glute maar als die 0.8 * 40 er rustig in is gegaan heb je nergens last van.

zenuw prikken is wel kudt trouwens alhoewel het er wel grappig uitziet.

Inderdaad, als ik de spuit traag door mijn huid doe is het wel wat 'pijnlijk' maar niet meer.

Zenuwprikken, is dat als je de naald erin aan het duwen bent en je voelt een kleine trilling in je been?

De 0.8x40mm is niet voor niks bestemd voor glute he. Zat jongens die dikke bobbels vanwege het niet diep genoeg zetten hebben gekregen of ophopingen en ontstekingen omdat niet diep genoeg is geïnjecteerd.
Dus nog even paar kuurtjes wachten voordat je je tong uitsteekt naar mensen die wel zo gek zijn om de juiste injectienaald te gebruiken.;)

2vueh53.jpg

Sorry hoor chef,het was niet persoonlijk bedoeld.
Ik zit alleen zelf met 0.8x40 als hij er helemaal ingaat in mn bekken te injecteren.
Maar goed ik wacht nog wel een paar kuurtjes;)

Sorry hoor chef,het was niet persoonlijk bedoeld.
Ik zit alleen zelf met 0.8x40 als hij er helemaal ingaat in mn bekken te injecteren.
Maar goed ik wacht nog wel een paar kuurtjes;)

Nee hoor vat het ook niet persoonlijk op, vertel je alleen dat de 0.8x40mm niet voor niks voor glute is en de problemen die het gebruiken van een verkeerde naald met zich mee brengen.

Maar ik wist niet dat je uit Ethiopië kwam natuurlijk..

Nee hoor vat het ook niet persoonlijk op, vertel je alleen dat de 0.8x40mm niet voor niks voor glute is en de problemen die het gebruiken van een verkeerde naald met zich mee brengen.

Okee man hahaha

maten zijn prima zo, die ivoor is een prima optreknaald.

voor spuiten moet je kijken naar jecton 2 delige.
afhankelijk van hoeveel je gaat injecteren een 2 of een 5 ml spuit.

edit:

http://www.daxtrio.nl/injectiemateriaal/injectiespuiten-2-delig/injectiespuit-jecton-2ml-100.html
http://www.daxtrio.nl/injectiemateriaal/injectiespuiten-2-delig/injectiespuit-jecton-5ml-100.html

succes

Zijn de driedelige spuiten niet fijner in gebruik?
Heb me gear al Klaar staan moet alleen nog injectie materiaal halen, gaat mijn 1ste inject kuurtje worden.

Hoe kom je erbij dat de 0.8 voor de glutes is? Dit is het enige forum waar iedereen zegt dat je 0.8 moet gebruiken voor glutes... op de rest van het internet gebruikt 90% 0.6 (23g).

Hoe kom je erbij dat de 0.8 voor de glutes is? Dit is het enige forum waar iedereen zegt dat je 0.8 moet gebruiken voor glutes... op de rest van het internet gebruikt 90% 0.6 (23g).

Haha je hebt mijn reet zeker nog nooit gezien :D

Waar dat vandaan komt is vrij simpel, in ieder medisch handboek waarin IM injecties worden behandeld wordt 20-22G aangegeven voor de glutes.

Terug
Naar boven