Fitness Seller

Vraag over naalden

Acht weken geleden heb ik het nog gewoon meegekregen. Misschien inderdaad vanwege de junkies.

Daarom zou ik nieuwe mensen niet aanraden om langs de apotheek gaan. (tenzij je het niet uitmaakt om mogelijk raar aangekeken te worden) En gewoon van internet af te halen. :p

• Topic Starter Topic Starter
updateje van mij. Ik heb ze uiteindelijk bij de ziekehuis apotheek gehaald, ze deden absoluut niet moeilijk en waren zelfs erg vriendelijk en behulpzaam. Ik moest wel mijn naam en geboorte datum geven voor in het systeem, maar dat zal niet zo'n probleem zijn toch?

Persoonlijk zou ik mn naam niet geven nee..
Gewoon in de apotheek halen, als ze moeilijk doen zeg je dat het voor vitamine b12 injecties is.

Ik maak een A4 in Microsoft Word waarop ik het benodigde gerei schrijf.

Zoiets als dit:

Intramusculaire (IM) injectiegerei
Vitamine B12

Syringe
2 mL * 50 stuks

Needles
0,8*40 * 50 stuks
0,5*25 * 50 stuks

Vervolgens geef ik het A4 blaadje aan de apotheker en ze kijken niet eens vreemd.
Laatst vroeg de dame of ik een recept had, ik vermeldde vervolgens: "Oh, het is gewoon vrij verkrijgbaar hoor.". Waarop ze antwoorde: "Oh, oké."

Verder gebruik ik de 0,8*40mm als optreknaald en de 0,6*25 of 0,5*25 als injectienaald.

Laatst bewerkt:
Nee okay, maar denk dat het in dit geval alleen maar handig is. Je staat erin » volgende x zien ze meteen welke maat/hoeveelheid etc.

Ja als je dat niet erg vindt is het handig, ikzelf sta het liefst in zo min mogelijk systemen..

Verschilt van apotheek tot apotheek. sommige zijn er erg streng in. Zou sowieso zo goed mogelijk je fysiek proberen te verbergen want dat roept toch vraagtekens op, zeker bij mensen bij een medische achtergrond

:lol:

Hij is geen Ronnie Coleman

Guilty :(

Terug
Naar boven