MuscleMeat

Naaldgrootte voor Deca, EQ en Test. Enanth van GS

Elmo

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
1
Welke naaldgrootte is aan te raden als je GS-vials gebruikt?

18G x 1,5 inch om uit de vials te trekken
en 23Gx 1 inch om te injecteren of kun je zelfs de 25G
gebruiken?

THX

Elmo zei:
Welke naaldgrootte is aan te raden als je GS-vials gebruikt?

18G x 1,5 inch om uit de vials te trekken
en 23Gx 1 inch om te injecteren of kun je zelfs de 25G
gebruiken?

THX
ik gebruik 1.3*44 die roze.

Moet het ff vragen aan mijn vrouw welke het exact zijn maar de kleur weet ik :D vrouw werkt in ziekenhuis als verloskundige dus ik heb gratis matriaal en een naaldenemmer:P

ik neem zelf gewoon altijd de groene 0.8x44mm, kik uit met te dunnen naalden het komt dan nog wel eens voor dat je te hard moet drukken zodat de spuit van de naald schiet dan heb je een een beetje zeer en van test op je reet wordt je niet groter :-)

Chemical zei:
ik neem zelf gewoon altijd de groene 0.8x44mm, kik uit met te dunnen naalden het komt dan nog wel eens voor dat je te hard moet drukken zodat de spuit van de naald schiet dan heb je een een beetje zeer en van test op je reet wordt je niet groter :-)

Transdermal. :D

Ik gebruik 0.8*40 mm voor de vials. En nee, ik verwissel de naalden niet tussen het opzuigen en injecteren. heb er nog nooit problemen mee ondervonden.

Mss alleen de 1e keer omdat je dan door de rubber moet.

Leviathan zei:
Ik gebruik 0.8*40 mm voor de vials. En nee, ik verwissel de naalden niet tussen het opzuigen en injecteren. heb er nog nooit problemen mee ondervonden.

Mss alleen de 1e keer omdat je dan door de rubber moet.

Wat maakt die paar centen nou uit man...dat je daarvoor risico loopt vind ik nogal dom.

Er is nog nooit iets gebeurd zeg je maar 1x is al genoeg.

Magoed, je moet zelf weten wat je doet, het is jouw lichaam.

Gr Suat

Suat zei:
Wat maakt die paar centen nou uit man...dat je daarvoor risico loopt vind ik nogal dom.

Er is nog nooit iets gebeurd zeg je maar 1x is al genoeg.

Magoed, je moet zelf weten wat je doet, het is jouw lichaam.

Gr Suat

Het enigste dat kan gebeuren is dat de naald stomp raakt wanneer je m door de rubber prikt. Wanneer je er al s doorheen hebt geprikt, prik je de volgende keren gewoon door hetzelfde gaatje....dan is de weerstand weg, en kan de naald niet makkelijk stomp raken.

Voor het geld hoef ik het niet te doen.....des te meer je knoeit met verwisselen van naalden, des te groter de kans dat je 'per ongeluk' het uiteinde raakt en bacterien overbrengt. En die hebben helaas niet de tijd om door de benzylalcohol gedood te worden.

'Des te meer handelingen, des te groter de kans dat je de boel besmet' hebben ze me tijdens practica microbiologie geleerd.

Laatst bewerkt:
Maar als je naald al in aanraking is geweest met de 'vieze' buitenkant van de vial, zou ik gewoon een nieuwe erop zetten. :)

MrJ zei:
Maar als je naald al in aanraking is geweest met de 'vieze' buitenkant van de vial, zou ik gewoon een nieuwe erop zetten. :)

HEERLIJK IK KAN MRJ VERBETEREN WAT EEN MOMENT :D

SCHATJE JE MAAKT EERST HET RUBBER SCHOON MET 70% ALCOHOL:D

dat de naald dan bot is oke maar toch....;)

ScHrOeFjE zei:
HEERLIJK IK KAN MRJ VERBETEREN WAT EEN MOMENT :D

SCHATJE JE MAAKT EERST HET RUBBER SCHOON MET 70% ALCOHOL:D

dat de naald dan bot is oke maar toch....;)

En dat je jezelf hier maar flink bij mogen bevlekken bro, het is je gegunt! :D

Ik vind een 0.6x25 toch lekkerder hoor....als je hem goed verwarmt is het redelijk snel in te spuiten en ik heb nooit last van het inprikken meer en dat heb ik met een 0.8 toch wel.

Handjes wassen
Met dot alcohol dop van flesje ontsmetten
Shizzle opzuigen.
Shizzle verwarmen op verwarming
Nieuwe naald op spuit
Met dot alcohol spuitplek en vingers ontsmetten
Spuit er voorzichtig in.
Aspireren
Geen bloed? Laaaaangzaam injecteren.
Spuit eruit, huid voorzichtig over spuitgaatje heentrekken zodat alle vloeistof in het lichaam blijft (dit kan je natuurlijk ook doen voordat je de spuit erin drukt, thanx voor deze erg nuttige tip Chemical :thumb:)
Gebruikte naalden in een leeg potje doen die goed afsluitbaar is!
Tadaa, klaar…..

Voor dit alles functioneert een 0,8 X 44mm naald prima.

Terug
Naar boven