XXL Nutrition

Nailz, 1j training - graag jullie mening en tips

je doel is een beetje gay mar goed bezig

haha dat fysiek gay?

Domme nerd, dat is gewoon een groot fysiek hoor, dat met 15% vet wordt hier vaak zat een BEEST genoemd

je doel is een beetje gay mar goed bezig
denk dat jij hier de gay bent:rolleyes:
@ TS: Doe wat aan je voedingsschema man, dit kan echt niet. En natuurlijk raad een supplementen winkel je een creatine, proteine of weightgainer aan. Die gaan heus niet zeggen: ga eerst maar fatsoendelijk eten, WAT JE EIGENLIJK zou moeten doen!

Je doel lijkt me heel heel heel erg ambitieus om als naturel te halen. Veel succes daarmee :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Betere foto:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn borst vind ik nog veel te weinig massa hebben.
Minder herhalingen? Verzwaren?
Ik probeer voor borst 6 à 8 herhalingen te doen, 4 sessies en 5 oefeningen te doen.

Je moet gewoon overal massa, niet perse borst. Gewoon blijven doen wat je nu doet maar blijven gainen.

Volgens mij is meer als 80% hier op het forum ontevreden over zijn borst.. Maar ik denk in verhouding met de rest van je lichaam er weinig mis mee is. Probeer wat meer eiwitten en samengestelde koolhydraten aan je voeding toe te passen!

Train zwaar eet veel rust goed. dit is alles wat je nodig hebt.

Leuke basis om aan verder te werken. Je had het alleen wel een stuk sneller kunnen bereiken...

Mijn doel is overigens ook om die chick te scoren, maar denk niet dat bb me daarbij gaat helpen ;)

blijve vrete slape traine (en zkr de benen niet vergeten!)

Zat misschien wle meer in voor een jaar trainen

Vergelijkingsmateriaal gevonden:D!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Commentaar?

Je hebt een goede basis :)

Klaar voor de bulk, knallen maar! :thumb:

Eten!

je bent zeker vooruitgegaan, maar je staat nu nog redelijk droog. Als je nu nog eens extra 500kcal erbij eet iedere dag zal je een stuk sneller gainen

he goede vooruitgang...
maar net als ik nu... ga eten of je leven dr vanaf hangt...
en let natuurlijk wel op wat je eet...

Ben ook nu weer paar weekjes seriues bezig!
Voeding is ERG belangrijk... voordat ik een traings stop heb gehad door wat zaken lette ik niet op mijn voeding! nu wel en maak makkelijker progressie merk ik wel!

Neem zelf voor de training monteel niks.. word binnekort nox pump en peptopro en
na de training whey isolaat shake, dextrojuice bijde van xxl.. daar komt binnekort nog peptopro bij..

daarna neem ik weer paar boterhammetjes en voor t slapen gaan 500G magere franse kwark...

Vind het toch mooie vooruitgang :p
Borst zit idd bij veel mensen achter, maar dat komt wel goed.
En zoals shinzu zegt, voeding is idd enorm belangrijk :)

@ Shinzu:
Ik gebruik enkel Whey Isolaat na de training, kun je daar gewoon Dextro aan toevoegen?
Ben aan het twijfelen om voor de training Labrada Supercharge te nemen...

Terug
Naar boven