Fitness Seller

Nakuur M1T hulp gevraagd????

Bezoekers in dit topic

Voor de honderdste keer : M1T is geen zak waard !!!
 
"Voor de honderdste keer : M1T is geen zak waard !!!"

Ben ik het totaal niet mee eens.
Ik gebruik het nu sinds vorige week maandag ( vandaag woensdag 5 juli ) en ben 3 kg zwaarder.

3x p/week doe ik mijn cardio en 3x p/week train ik.
Ik eet schoon en drink heel veel water.

Tot nu toe houd ik geen onderhuids vocht vast.

Twee jaar geleden deed ik een 1MT kuur van 6 weken en kwam toen 8 kg aan, waarvan uiteindelijk wel ongeveer 3 kilo aan onderhuids vocht.

Het is ideaal om bv te beginnen met echte testo vlak voordat je met het vliegtuig op vakantie gaat en dan tijdens je vakantie 1MT nemen.

De 1MT bouwt dan door op het resultaat van de testo.

Leeftijd is ook belangrijk ; des te ouder je wordt des te lager je eigen testosteron niveau. Dan heeft 1MT en zelfs Tribulus wle effect.

Maar ben je jong en heb je al hogere testo waarden van jezelf dan doet Tribulus niets en 1MT heel weinig.

Weten wat en waarom je iets doet maakt alle verschil. :cool:
 
Salden zei:
"Voor de honderdste keer : M1T is geen zak waard !!!"

Ben ik het totaal niet mee eens.
Ik gebruik het nu sinds vorige week maandag ( vandaag woensdag 5 juli ) en ben 3 kg zwaarder.

3x p/week doe ik mijn cardio en 3x p/week train ik.
Ik eet schoon en drink heel veel water.

Tot nu toe houd ik geen onderhuids vocht vast.

Twee jaar geleden deed ik een 1MT kuur van 6 weken en kwam toen 8 kg aan, waarvan uiteindelijk wel ongeveer 3 kilo aan onderhuids vocht.

Het is ideaal om bv te beginnen met echte testo vlak voordat je met het vliegtuig op vakantie gaat en dan tijdens je vakantie 1MT nemen.

De 1MT bouwt dan door op het resultaat van de testo.

Leeftijd is ook belangrijk ; des te ouder je wordt des te lager je eigen testosteron niveau. Dan heeft 1MT en zelfs Tribulus wle effect.

Maar ben je jong en heb je al hogere testo waarden van jezelf dan doet Tribulus niets en 1MT heel weinig.

Weten wat en waarom je iets doet maakt alle verschil. :cool:

Ik gebruik het nu sinds vorige week maandag ( vandaag woensdag 5 juli ) en ben 3 kg zwaarder.

:roflol: oja dat is slecht.. ehum

En waarom doe je cardio tijdens je kuur, ben je wel goed wijs? waarschijnlijk niet.

M1t rockzz
 
Smartie heeft enkel ervaring met poppers:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
rolletje drop, donder jij maar lekker op!
 
Salden zei:
Het is ideaal om bv te beginnen met echte testo vlak voordat je met het vliegtuig op vakantie gaat en dan tijdens je vakantie 1MT nemen.

De 1MT bouwt dan door op het resultaat van de testo.

Leeftijd is ook belangrijk ; des te ouder je wordt des te lager je eigen testosteron niveau. Dan heeft 1MT en zelfs Tribulus wle effect.

Maar ben je jong en heb je al hogere testo waarden van jezelf dan doet Tribulus niets en 1MT heel weinig.

Weten wat en waarom je iets doet maakt alle verschil. :cool:


Klopt van geen kant deze post.

Je weet blijkbaar niet dat je eigen testosteron productie wordt onderdrukt als je exogeen androgene hormonen toedient.
 
martie: wat heb jij eigenlijk al gebruikt. ik zie je soms een bericht posten op het anabolenforum en toch is er iets dat mij zegt: die kerel heeft nog nooit gekuurd maar zit er wel van alles te posten en raad te geven. ben ik juist of niet? ik vraag mij wel af of je wel traint.
 
skydirk zei:
martie: wat heb jij eigenlijk al gebruikt. ik zie je soms een bericht posten op het anabolenforum en toch is er iets dat mij zegt: die kerel heeft nog nooit gekuurd maar zit er wel van alles te posten en raad te geven. ben ik juist of niet? ik vraag mij wel af of je wel traint.

Zie je PM
 
Maak die PM eens openbaar.
 
Back
Naar boven