Fitness Seller

Nakuur na stoppen 3 weken Testestronkuur 500 mg

Masteromg038

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
68kg
Beste leden van bodybuilding,

Ik ben 13 februari gestart met een testestron-e keur van 500mg. Ik heb elke week 1 injectie van 500mg gezet. In totaal heb ik 3 injecties gehad en aanstaande zaterdag zou ik mijn 4de injectie zetten. Echter moet ik noodgedwongen stoppen met de keur. Ik ben bijna 22 jaar en dit is mijn eerste keur geweest. Ik twijfel of ik een nakuur moet nemen, omdat ik maar 3 weken heb gebruikt.

Wat adviseren jullie mij te doen, een nakuur nemen of gewoon niets nemen?

Ik ben nieuw op dit forum, ik hoop dat ik alle nodige informatie aan jullie heb medegedeeld. Zo niet, mijn excuses.

Met vriendelijke groet,

Masteromg038

ik zou persoonlijk niet eens nakuur doen voor die korte tijd

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties. Zou ik lichamelijk nog iets kunnen merken van het feit dat ik stop met het kuren? Of verwachten jullie dat niet omdat ik maar kort gekuurd heb?

Hooguit wat acne omdat je met je hormonen hebt lopen kloten, maar dit is van korte duur.

ik zou stoppen. Nakuur is volgens mij zwaarder dan die drie weekjes test

ik zou stoppen. Nakuur is volgens mij zwaarder dan die drie weekjes test
Waar is dat op gebaseerd? Verklaar je nader? Een paar weken 25mg clomid per dag is helemaal niet zwaar voor je lichaam. Daar zijn al verschillende onderzoeken over gepubliceerd. En dat zijn onderzoeken over gebruik van 6 maanden tot een jaar. Wordt als veilig beschouwd en bijna geen of geen bijwerkingen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben erg gevoelig voor acne en dit heb ik met de kuur onderschat. Heb enorme acne op me rug gekregen. Omdat ik vroeger erg last heb gehad van exceem, ben ik gewend geraakt om dit allemaal kapot te krappen. Met als gevolg dat ik hierdoor enorme littekens krijg.

Skydirk: Wil jij beweren dat ik beter wel een nakuur kan doen? Want ik hoor nu eigenlijk 2 verschillende geluiden en weet daarom niet waar ik verstandig aan doe.

Ik ben erg gevoelig voor acne en dit heb ik met de kuur onderschat. Heb enorme acne op me rug gekregen. Omdat ik vroeger erg last heb gehad van exceem, ben ik gewend geraakt om dit allemaal kapot te krappen. Met als gevolg dat ik hierdoor enorme littekens krijg.

Skydirk: Wil jij beweren dat ik beter wel een nakuur kan doen? Want ik hoor nu eigenlijk 2 verschillende geluiden en weet daarom niet waar ik verstandig aan doe.

Geen nakuur doen, denk dat Dirk gewoon wou aangeven dat clomid op 25mg niet per se schadelijker is dan test e.

Maar een nakuur na 3 weken test e lijkt me echt wel overbodig hoor. Gewoon je lichaam laten herstellen, herstel zal ook niet heel lang duren (omdat je 'kuur' dus heeeeel kort was).

Geen nakuur doen, denk dat Dirk gewoon wou aangeven dat clomid op 25mg niet per se schadelijker is dan test e.

Maar een nakuur na 3 weken test e lijkt me echt wel overbodig hoor. Gewoon je lichaam laten herstellen, herstel zal ook niet heel lang duren (omdat je 'kuur' dus heeeeel kort was).
3 weken test e is toch wel weer zo'n 5 weken onderdrukking. zou een dag of 10 clomid op 25 mg niet handig zijn?

3 weken test e is toch wel weer zo'n 5 weken onderdrukking. zou een dag of 10 clomid op 25 mg niet handig zijn?

Zou het toch niet doen, clomid (en nolva) kunnen acne nog verergeren en TS is er al gevoelig aan. Zou gewoon lichaam laten herstellen, uiteindelijk is er (als we gemakkelijkheidshalve 2 weken na laatste inject meerekenen) maar 4 weken onderdrukking geweest.

weekje clomid niet nee, maar als hij 4 weken zou nakuren met 20mg nolva is dat volgens mij schadelijker dan die drie test-injecties. Foute verwoording van mezelf :)
Ook ben ik niet 100% zeker of mijn statement van nolva klopt maar dit is mij toch regelmatig verteld.

weekje clomid niet nee, maar als hij 4 weken zou nakuren met 20mg nolva is dat volgens mij schadelijker dan die drie test-injecties. Foute verwoording van mezelf :)
Ook ben ik niet 100% zeker of mijn statement van nolva klopt maar dit is mij toch regelmatig verteld.
Is jou verteld. Ik was daar al zeker van want een lage dosis clomid of nolva is alleszins niet schadelijk. Het ergste is dat je dan raad geeft en het eigenlijk niet weet. Nolva wordt soms jaren geslikt door vrouwen die borstkanker hebben en over clomid bestaan ook studies over lang gebruik.

Is jou verteld. Ik was daar al zeker van want een lage dosis clomid of nolva is alleszins niet schadelijk. Het ergste is dat je dan raad geeft en het eigenlijk niet weet. Nolva wordt soms jaren geslikt door vrouwen die borstkanker hebben en over clomid bestaan ook studies over lang gebruik.
Altijd gedacht dat nolva voor mannen relatief 'schadelijk' was. En met schadelijk bedoel ik niet levensbedreigend natuurlijk, maar gewoon dat wanneer je het niet hoeft te gebruiken, je het dan ook beter niet doet. Vaak wordt aangeraden na een paar weken anavar only oid dat er beter geen nolva kan genomen maar gewoon niks, mede doordat nolva dan 'schadelijker' zou zijn dan niks nemen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik inderdaad hierover niet de literatuur erbij kan roepen maar dus eigenlijk wel beetje vertrouw op hetgene wat hehaaldelijk wordt verteld, wat dus niet altijd juist is natuurlijk. Beetje naïef misschien wel van mezelf.
Van clomid weet ik dat het op lange termijn veilig is, heb ook eens hier en daar een (stukken van) onderzoeken gelezen.
Nolva wordt inderdaad gegeven aan vrouwen met borstkanker, maar wil uiteindelijk niet zeggen dat het onschadelijk is, denk ik dan. Bijvoorbeeld chemo, dit is niet onschadelijk voor je als je gezond bent (denk ik) maar chemotherapie kan in bepaalde gevallen toch de mens helpen. Is misschien geen goed voorbeeld maar ik hoop dat je mijn denkwijze wel kan begrijpen?

Altijd gedacht dat nolva voor mannen relatief 'schadelijk' was. En met schadelijk bedoel ik niet levensbedreigend natuurlijk, maar gewoon dat wanneer je het niet hoeft te gebruiken, je het dan ook beter niet doet. Vaak wordt aangeraden na een paar weken anavar only oid dat er beter geen nolva kan genomen maar gewoon niks, mede doordat nolva dan 'schadelijker' zou zijn dan niks nemen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik inderdaad hierover niet de literatuur erbij kan roepen maar dus eigenlijk wel beetje vertrouw op hetgene wat hehaaldelijk wordt verteld, wat dus niet altijd juist is natuurlijk. Beetje naïef misschien wel van mezelf.
Van clomid weet ik dat het op lange termijn veilig is, heb ook eens hier en daar een (stukken van) onderzoeken gelezen.
Nolva wordt inderdaad gegeven aan vrouwen met borstkanker, maar wil uiteindelijk niet zeggen dat het onschadelijk is, denk ik dan. Bijvoorbeeld chemo, dit is niet onschadelijk voor je als je gezond bent (denk ik) maar chemotherapie kan in bepaalde gevallen toch de mens helpen. Is misschien geen goed voorbeeld maar ik hoop dat je mijn denkwijze wel kan begrijpen?
Nolva heeft wel niks met een chemo te maken. Chemo is om de kanker uit te roeien, nolva om de kans op borstkanker te reduceren. Chemo is inderdaad niet goed voor je lichaam maar die nolva nemen de vrouwen dan om ervoor te zorgen dat er geen of bijna geen oestrogeen aan de oestrogeen receptoren zou hechten, omdat oestrogeen het borstkankerrisico verhoogt net zoals testosteron dat doet als je prostaatkanker hebt. Nu zijn er voor vrouwen betere middelen zoals arimidex en letrozole die ervoor zorgen dat er minder oestrogeen is. Middelen die ook in de bb'er wereld zijn binnengedrongen. Nadelen van nolva zullen er wel zijn omdat oestrogeen een beschermende werking heeft voor hart, bloedvaten, enz... Die nadelen zal je hebben als je dit als gezonde man een paar weken of een paar maanden gebruikt.

Ik zou het toch gewoon doen. Better be safe than sorry. Na 2 weken ligt je eigen productie plat. Ik vermoed dat je je nakuur al in huis hebt, dus op die paar tabs komt het toch niet voor de zekerheid.

Hoeft ook niet. Hij kan gewoon 10mg eod doen. Dat was bij mij na 12 weken nog voldoende.

Beste leden van bodybuilding,

Ik ben 13 februari gestart met een testestron-e keur van 500mg. Ik heb elke week 1 injectie van 500mg gezet. In totaal heb ik 3 injecties gehad en aanstaande zaterdag zou ik mijn 4de injectie zetten. Echter moet ik noodgedwongen stoppen met de keur. Ik ben bijna 22 jaar en dit is mijn eerste keur geweest. Ik twijfel of ik een nakuur moet nemen, omdat ik maar 3 weken heb gebruikt.

Wat adviseren jullie mij te doen, een nakuur nemen of gewoon niets nemen?

Ik ben nieuw op dit forum, ik hoop dat ik alle nodige informatie aan jullie heb medegedeeld. Zo niet, mijn excuses.

Met vriendelijke groet,

Masteromg038

Ik ben wel nieuwsgierig wat je heeft doen besluiten om op zo'n jonge leeftijd te beginnen met kuren?

En gelijk meteen 500mg? Had je niet beter met n mild product kunnen beginnen dan zijn de sides niet zo heftig zodat je leert hoe je lichaam reageert op

AAS. Wellicht kun je met training en voeding aanpassen al n heeleind komen. Als ik kijk naar je stats valt er natural nog veel winst te pakken.... (no hate)

Ik ben er wel mee akkoord dat het de moeite niet is om na te kuren na 3 weken gebruik. Ik wil enkel zeggen dat het ook geen kwaad kan maar ik zou het ook niet doen.

Terug
Naar boven