Fitness Seller

Nakuur na stoppen 3 weken Testestronkuur 500 mg

Ik ben wel nieuwsgierig wat je heeft doen besluiten om op zo'n jonge leeftijd te beginnen met kuren?

En gelijk meteen 500mg? Had je niet beter met n mild product kunnen beginnen dan zijn de sides niet zo heftig zodat je leert hoe je lichaam reageert op

AAS. Wellicht kun je met training en voeding aanpassen al n heeleind komen. Als ik kijk naar je stats valt er natural nog veel winst te pakken.... (no hate)

Altijd zulke reacties... TS zijn lichaam, TS zijn keuzes.

Laatst bewerkt:
Altijd gedacht dat nolva voor mannen relatief 'schadelijk' was. En met schadelijk bedoel ik niet levensbedreigend natuurlijk, maar gewoon dat wanneer je het niet hoeft te gebruiken, je het dan ook beter niet doet. Vaak wordt aangeraden na een paar weken anavar only oid dat er beter geen nolva kan genomen maar gewoon niks, mede doordat nolva dan 'schadelijker' zou zijn dan niks nemen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik inderdaad hierover niet de literatuur erbij kan roepen maar dus eigenlijk wel beetje vertrouw op hetgene wat hehaaldelijk wordt verteld, wat dus niet altijd juist is natuurlijk. Beetje naïef misschien wel van mezelf.
Van clomid weet ik dat het op lange termijn veilig is, heb ook eens hier en daar een (stukken van) onderzoeken gelezen.
Nolva wordt inderdaad gegeven aan vrouwen met borstkanker, maar wil uiteindelijk niet zeggen dat het onschadelijk is, denk ik dan. Bijvoorbeeld chemo, dit is niet onschadelijk voor je als je gezond bent (denk ik) maar chemotherapie kan in bepaalde gevallen toch de mens helpen. Is misschien geen goed voorbeeld maar ik hoop dat je mijn denkwijze wel kan begrijpen?

Elk medecijn heeft neveneffecten, daarom dat het voor gezonde personen nooit goed is medicijnen te gebruiken. De problemen met nolva schuilen vooral in het constante verlagen van oestrogeen, want velen beseffen tijdens het gebruik niet dat oestrogeen ook in het mannenlichaam belangerijk is en vele functies heeft.

Elk medecijn heeft neveneffecten, daarom dat het voor gezonde personen nooit goed is medicijnen te gebruiken. De problemen met nolva schuilen vooral in het constante verlagen van oestrogeen, want velen beseffen tijdens het gebruik niet dat oestrogeen ook in het mannenlichaam belangerijk is en vele functies heeft.

Nolva heeft wel niks met een chemo te maken. Chemo is om de kanker uit te roeien, nolva om de kans op borstkanker te reduceren. Chemo is inderdaad niet goed voor je lichaam maar die nolva nemen de vrouwen dan om ervoor te zorgen dat er geen of bijna geen oestrogeen aan de oestrogeen receptoren zou hechten, omdat oestrogeen het borstkankerrisico verhoogt net zoals testosteron dat doet als je prostaatkanker hebt. Nu zijn er voor vrouwen betere middelen zoals arimidex en letrozole die ervoor zorgen dat er minder oestrogeen is. Middelen die ook in de bb'er wereld zijn binnengedrongen. Nadelen van nolva zullen er wel zijn omdat oestrogeen een beschermende werking heeft voor hart, bloedvaten, enz... Die nadelen zal je hebben als je dit als gezonde man een paar weken of een paar maanden gebruikt.

Ik ben er wel mee akkoord dat het de moeite niet is om na te kuren na 3 weken gebruik. Ik wil enkel zeggen dat het ook geen kwaad kan maar ik zou het ook niet doen.
Bedankt voor de verduidelijking. Het komt op hetzelfde neer (het hoeft niet maar het kan) maar mijn insteek was niet echt correct.

Terug
Naar boven