AndroidHealthClinic

nakuur nog zin?

Bezoekers in dit topic

Ennurdjie

Novice
Lid geworden
30 mrt 2011
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Ik ga binnenkort met een 12wk kuur DECA/TEST-E beginnen.
3 weken na laatste injectie zou ik moeten starten met de nakuur.
Ik ga echter precies 3 weken na de laatste injectie op vakantie voor 4 weken naar Australie en Nieuw-Zeeland

1) steroiden zijn verboden mee te nemen. Hoe zit dat met een nakuur? krijg ik problemen als de douane in Nieuw-Zeeland een potje nolvadex vindt? wordt nolvadex ook als steroide beschouwd?
2) Kan ik de nakuur uitstellen tot na de vakantie, dus 7 weken na de laatste injectie?
3) Of zouden jullie de kuur verkorten naar 10 weken (ipv 12) en dan nog net 2 weken nakuren?

Wat is jullie advies?
 
Ik zou kuren na de vakantie. Of helemaal niet kuren gewoon. Of niet op vakantie gaan kan ook nog natuurlijk.
 
Stop maar !

Als je nog niet gestart bent , zeker uitstellen tot na je vakantie .
Zonde van je juice inzet en de hele moeite .
 
Niet enkel omdat je niet kan nakuren maar ook omdat je 4 weken op vakantie gaat en dus niet gaat trainen. Je lichaam zit dan net in een catabole fase en wanneer je dan niet traint, ga je alles kwijt spelen. En dan nog niet gesproken over je libido dat naar een dieptepunt zal zakken. Niet hetgeen je nodig hebt op vakantie wanneer je interessante ontmoetingen zal maken. Plezant is het niet wanneer je dan met een werkloze leuter in je broek rondloopt. Het zou echt dom zijn om in deze situatie aan een kuur te beginnen. Nolvadex komt zeker niet door de douane indien ze je controleren. Wordt zeker afgenomen + boete en in Australië wordt praktisch iedereen gecontroleerd.
 
Nolvadex op recept schooien bij je huisarts :roflol:

Anders na je vakantie kuren.

Sowieso wil je tijdens je vakantie niet in je test dip zitten lijkt mij.
 
Australie niet echt een land waar je van die spullen moet gaan meenemen volgens mij.
 
Kuren na je vakantie.
 
Back
Naar boven