AndroidHealthClinic

Nandi overleden!

Zelda zei:
Waar het om gaat is dat er een ware sterftegolf gaande is onder as-gebruikers. De kans dat dát toeval is is erg klein statistisch gezien. Dat niet elke dode 100% zeker dankzij anabolen is overleden doet daar niets aan af. Dit is gewoon iemand die het lijstje weer langer maakt.

Die sterfte golf door AAS gebruik is er, hoor je mij niet ontkennen.

Maar aangezien zowel jij als ik geen idee hebben hoeveel de beste man in kwestie heeft gebruik kan je niet de conclusie trekken dat hij wel in dat rijtje thuishoort.

R.I.P.

En weer de speculaties rondom AS...of Nandi het nu wel of niet gebruikte, er zitten nu eenmaal risico's aan. Hoe je het ook went of keert.

MrJ zei:
Die sterfte golf door AAS gebruik is er, hoor je mij niet ontkennen.

Maar aangezien zowel jij als ik geen idee hebben hoeveel de beste man in kwestie heeft gebruik kan je niet de conclusie trekken dat hij wel in dat rijtje thuishoort.

Het blijft natuurlijk speculeren ja, maar dat geldt uberhaubt voor het trekken van conclusies over die hele sterftegolf.

Zelda zei:
Het blijft natuurlijk speculeren ja, maar dat geldt uberhaubt voor het trekken van conclusies over die hele sterftegolf.

Die sterftegolf is onder (ex) pro bb'ers. Dus dan is de conclusie makkelijker getrokken. ;)

zo..das freaky..hij had altijd interessante artikelen!! R.I.P.

R.i.P. bro!!

Toch maar een schopje naar de AAS sectie.

Jammer voor de persoon, z'n familie en vrienden. R.I.P.

RIP

Gelukkig een mooie en snelle dood.

R.i.p.

Laatste posting daar (CME) op 28-09, creepy als je weet dat hij een dag later overleden is.

R.I.P.

Terug
Naar boven