MuscleMeat

Nandrolon

LC Sportif

Cool Novice
Waardering
0
Laat ik even voorop stellen dat ik momenteel geen enkele behoefte heb om wat voor spuit dan ook in mijn lichaam te steken. Ik train lekker naturel en ben m.i. nog niet toe aan (pro)hormonale 'ruggesteuntjes' om het zo maar even te zeggen. Wel vind ik het een interessant onderwerp waar ik momenteel graag het een en ander over lees, en wie weet komt de daarmee opgedane kennis ooit nog van pas.

Voor zover ik tot nu toe heb gelezen is nandrolon op het gebied van bijwerkingen een van de 'veiligste' goedjes die er op dit gebied zijn. Aan de andere kant zul je er waarschijnlijk ook een stuk minder gains mee verkrijgen.

Mijn vraag, is nandrolon een geschikt middel voor een 'milde' kuur voor iemand die niet per se 110 kilo hoeft te wegen maar traint voor een stevig en atletisch uiterlijk? Win je er spiermassa mee? Ik heb er nog maar weinig duidelijke info over kunnen vinden.

Aub gewone reacties op de vraag in plaats van 'als je het doet, doe het goed' reacties. De potentiele gevaren van de zwaardere middelen zijn voor mij namelijk reden om hier sowieso niet aan te beginnen.

Alvast bedankt!

Nandrolon is echt niet mild ofzo.. Onderdrukt je axis vrij veel!

• Topic Starter Topic Starter
Owkee, thanx.

Moet nog effe wat meer gaan inlezen, das duidelijk :D

btw.... axis? Moet ik me daar bij voorstellen?

Je eigen hormoon huishouding

Okee, bedankt.

Heb vooral moeite met het uit elkaar houden van bepaalde namen en termen. Wonderbaarlijk om te zien hoe diep die dingen gaan.

Terug
Naar boven