Ik schreef
Ik stel gewoon een open vraag wat je belang is! Dat jij dat in twijfel trekken noemt snap ik niks van

Lijkt me heel normaal dat als iemand speciaal een topic opent met de vraag een gestoorde kuur te beoordelen \, om je af te vragen van waarom doet die gast dat, wat schiet hij er meer op? Moet iedereen alles maar als zoete koek slikken dat iedereen in de AAS sectie altijd schrijft puur om de medemens te helpen. Ik ben wel eens wat naïef maar niet zo erg.
Ik vind de kern van dit topic dat ik jou ken als oudgediende op DBB. Daarom schreef ik ook van reageer eens op beginnersvoorstellen als je zo begaan bent met hen en hun kuren. Dit hele topic is van open deuren intrappen. Dealers preken voor eigen parochie en dat is zoveel mogelijk gear verkopen. What else is new?
---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 11:11 ----------
Precies, dat blijkt.
---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 11:17 ----------
En je hebt dealers en dealers. Sommige dealers zitten achter een anonieme website en weet je niks van. Andere dealers heb je al jaren gevolgd en weet je wel wat hun kennis is en hoe ze adviseren. Maar als ik advies zou vragen dan is het feedback vragen om wat ik zelf bedacht heb. Om te toetsen of mijn idee gedeeld wordt door anderen. Een van die anderen kan dan best je dealer zijn.