MuscleMeat

Review naNo Vapor - MuscleTech

Beoordeling: 8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Pre-workout shakeWat is de werking van dit supplement volgens de producent? De naNO Vapor Experience!

Een pre-workout product dat je spieromvang, kracht en pomp laten toenemen zoals je nog nooit hebt ervaren. Slechts een enkel dosering naNO VAPOR? naNO Vapor werkt direct vanaf de eerste dosering en zal elke spiervezel in je lichaam laten branden van intensiteit, elke spier voorbereidend op maximale spieropbouw en onmenselijke kracht Wat doet naNO Vapor:
- Werkt meteen vanaf de eerste dosering
- Enorme toename van de vasculaire pomp
- Pre-workout
- Hoge trainingsintensiteit
- Extreme krachttoename
- Extreme toename van de spiermassa
- Klinisch bewezen ingredientenVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken en nog bezigHoe is de smaak van dit supplement? erg zoetWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppenWaar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Wat heb je voor dit supplement betaald? 59,90Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee. ik word er een beetje misselijk van.
Mijn review:
Eerste keer nam ik 1 schep, hier merkte ik niet veel van.

Ik pak nu 2 scheppen, en het werkt goed. meer energie, iets betere focus op de oefening. die laatste reps gaan net iets makkelijker. Pomp vind ik meevallen.

Spierenstaan bijna hele dag gespannen.

Reden dat ik het niet meer koop omdat ik misselijk word van een werkende dosering en dat traint niet prettig.

Greetz.

naNO_VAPOR.jpg

supplement-facts_naNO-Vapor.png

NO XPLO van BSN kopen ;) dat geeft echt de kracht, de pomps en de concentratie ;) ain't no better en mss inneens combineren met een Syntha6 voor na het trainen

NO XPLO van BSN kopen ;) dat geeft echt de kracht, de pomps en de concentratie ;) ain't no better en mss inneens combineren met een Syntha6 voor na het trainen

Das echt heel persoonlijk. Ik vind no xplo echt ruk spul. Werk voor geen meter bij mij. SUperpump250 en nanovapor doen het een stuk beter bij mij.

^^Nee NO-xplode vind ik ook niet echt sterk spul. superpump250 was dan nog de beste van de 3. maar nox pump blijft nr 1.

moet eerlijk zeggen, ik vind het echt een top product de pomp is echt belachelijk goed in vergelijking met no xplode, ook de energie is erg goed en de smaak vind ik erg lekker (orange haze)

ik ga hem om de dag doen met no xplode om het een beetje af te wisselen.

er is alleen 1 nadeel ik wordt er een beetje misselijk van

wat me ook op viel was dat de pot niet verzegeld was net zo als no xplode er zat alleen een dingetje om de deksel maar niet op de pot zelf klopt dit ? en de pot sluit niet echt super ???

ik geef het een 9

ik gebruik deze nu ook een kleine 2weken.
eerste keer was ik compleet van de kaart (3 scheppen en half, en ik was al weg met 4 of 500 mg caffeïne) :rolleyes:

nu doe ik 2 scheppen.

ik moet zeggen , het werkt. das zeker. bij 3 scheppen heb ik mega veel kracht, maar ook half misselijk; 2 scheppen beste verdeling.

product werkt, en is aan te raden.

ikzelf koop hem echter niet meer, enekel vanwege de smaak :( vind "fruity punch" echt een kaksmaak, moet er bijna van braken...

Tip: doe dit spul eens met bruiswater, lijkt het effect nog een beetje extra kick te geven :p

gr

s

Terug
Naar boven