AndroidHealthClinic

naturel? Lénárd módra

als het naturel is. wat ik toch betwijfel. zou het echt het max haalbare zijn. wel fokkin droog hey.

True natural?

tuurlijk geen naturel.. denk ff na serieusss

hij heeft wel een hele mooie lichaam vindt ik

Ik zeg alleen maar:

Bruut

Naturel schmatural.

Wel goed fysiek dat zeker.

Goed fysiek.

Woestijndroog.

denk dat dit eindelijk best wel eens echt natural kan zijn. Op het podium ziet hij er "klein" uit. Die shot in de gym zijn wel gruwelijk, maar denk dat goede belichting en invalshoek hem ook groter doen ogen. En hij is kurkdroog natuurlijk. G-men is groter dan deze jongen hoor ;)

Wat een piek op z'n biceps!!

denk dat dit eindelijk best wel eens echt natural kan zijn. Op het podium ziet hij er "klein" uit. Die shot in de gym zijn wel gruwelijk, maar denk dat goede belichting en invalshoek hem ook groter doen ogen. En hij is kurkdroog natuurlijk. G-men is groter dan deze jongen hoor ;)

Enorm veel respect voor g men, maar groter dan dit echt niet hoor. G men ziet er ook "klein" uit op het podium, gewoon omdat we door naar de pro's te kijken elke dag dat beeld gewoon zijn.

Enorm veel respect voor g men, maar groter dan dit echt niet hoor. G men ziet er ook "klein" uit op het podium, gewoon omdat we door naar de pro's te kijken elke dag dat beeld gewoon zijn.

No offence, maar heb jij foto's gezien van g-men onstage? Heb jij hem in het echt gezien onstage? Ik wel, en hij oogt dus onstage groter dan deze meneer ;)

Absoluut geen naturel!

Sommige bodybuilders zeggen naturel te zijn wanneer ze testosteron gebruiken, want dat komt van nature voor in het lichaam. Ook het gebruik van insuline is volgens hen 'naturel'...
Of bodybuilders redeneren als volgt: ik gebruik prohormonen, dus geen anabole steroïden, dus ben ik naturel.....

Dus wat 'natural' is.... is maar net hoe je er naar kijkt!

Absoluut geen naturel!

Sommige bodybuilders zeggen naturel te zijn wanneer ze testosteron gebruiken, want dat komt van nature voor in het lichaam. Ook het gebruik van insuline is volgens hen 'naturel'...
Of bodybuilders redeneren als volgt: ik gebruik prohormonen, dus geen anabole steroïden, dus ben ik naturel.....

Dus wat 'natural' is.... is maar net hoe je er naar kijkt!

Voor hem een weet, voor ons een vraag. Het blijft gissen. Maar dit is wel natural te behalen!

De dag van de opnamen was hij naturel:D...geen tijd op de nodige spullen
te pakken maar de volgende dag is het weer helemaal goed gekomen:D.

Terug
Naar boven