AndroidHealthClinic

naturel? Lénárd módra

Vriend van me heeft ook van die freaky genen, soortgelijk fysiek en toch zeker naturel :)
Je hebt altijd de uitzonderingen mannen, ik heb het helaas ook niet :(

bagger genetics
ingespoten biceps
wel deftig droog ;)

Als hij naturel is ben ik de volgende paus van Rome, en met mijn verleden is daar weinig kans op.

denk ook wel dat dit naturel haalbaar is.. echt groot oogt hij ni (in m'n ogen) zou het eigenlijk redelijk k*t vinde moest dit al zelfs niet naturel te bahalen vallen..

denk ook wel dat dit naturel haalbaar is.. echt groot oogt hij ni (in m'n ogen) zou het eigenlijk redelijk k*t vinde moest dit al zelfs niet naturel te bahalen vallen..

Niet een kwestie van hoe 'groot' hij is dat je aan kan zien of hij natural is , meer kijken naar de hardheid en hoe droog ze zijn en dan hoeveel massa's er nog overblijft.

Naturel zeker haalbaar!
Sommigen worden van nature makkelijk massief, anderen makkelijk droog.
Dus ik vind het zo onzinnig om een goed gebouwde atleet gelijk voor gebruiker uit te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Ach.de meningen zullen altijd wel verdeeld blijven,ook of hij al dan niet natural is.
Ik vind het een mooi fysiek in elk geval........

Moeilijk te beoordelen of iemand naturel is, maar zeker een mooi fysiek.

super fysiek!

ja kan aan de harde look en vasculariteit duidelijk zien dat het niet naturel is,

Lijkt me ook wel natural haalbaar. Hij is niet heel groot, maar gewoon kurkdroog. Ik denk trouwens dat G-men niet groter is dan deze kerel.

naturel wel haarbaar denk ik, sommige mensen kennen hun lichaam gewoon goed en blijven knallen. Dan wordt zo'n lichaam best haalbaar lijkt me.

Lijkt me wel naturel, de man ziet er ook al vrij oud uit.. Dus hij zal er wel een aantal jaren op hebben zitten. En gmen is echt niet groter.

die gast is lean!

Terug
Naar boven