AndroidHealthClinic

naturel? Lénárd módra

No offence, maar heb jij foto's gezien van g-men onstage? Heb jij hem in het echt gezien onstage? Ik wel, en hij oogt dus onstage groter dan deze meneer ;)

Duh, foto's heb ik zeker gezien, anders zou ik niet gaan oordelen!
Maar jij hebt deze persoon ook niet in het echt onstage gezien.
Je kan dus enkel de foto's vergelijken ;) Maar is eigenlijk stomme discussie. G men is onze held op dbb en deze meneer ziet er gewoon ook goed uit!

uber fysiek..vind alleen wel knap van de DBB"ers dat ze vanachter hun beeldschermpje met zekerheid kunnen zeggen of iemand wel of niet naturel is.

Duh, foto's heb ik zeker gezien, anders zou ik niet gaan oordelen!
Maar jij hebt deze persoon ook niet in het echt onstage gezien.
Je kan dus enkel de foto's vergelijken ;) Maar is eigenlijk stomme discussie. G men is onze held op dbb en deze meneer ziet er gewoon ook goed uit!

Ik heb gmen wel in het echt onstage gezien. En in de gym. Anders zou ik ook niet gaan oordelen.. ;)

uber fysiek..vind alleen wel knap van de DBB"ers dat ze vanachter hun beeldschermpje met zekerheid kunnen zeggen of iemand wel of niet naturel is.

Nogmaals, dat blijft uiteraard gissen. Maar er word gespeculeerd dat het niet mogelijk is dit natural te behalen..

Nogmaals, dat blijft uiteraard gissen. Maar er word gespeculeerd dat het niet mogelijk is dit natural te behalen..

alles kan ben ik van mening,(nah jah van coleman ed is het wel duidelijk)
vind deze dude alleen wel een stuk ronder ogen dan bv G-men
maar dat hoeft ook nog niets te zeggen!

Zo droog als de Atacama woestijn!

Droog ja, mooi vind ik het zeker niet zo droog.

mooi fysiek zeg ! :eek:

i dont give a **** of die nu nat. is of niet zolang hij er maar tevreden mee is (ik ben er trouwens wel van overtuigd dat dit best naturel kan zijn)

Super mooi fysiek!!

Super droog idd, alleen vind het fysiek van Yin Yang mooier!!

Terug
Naar boven