XXL Nutrition

Naturel nederland

Echt 100% naturel bodybuilding komt echt maar heel weinig voor.Ik heb de ybf naturel meegedaan maar dat was voor mij de doorslag om ook te gaan gebruiken.anders kun je nooit tegen de (stiekume)gebruikers op.

ik vind het echt knap dat er mannen met doorzettingsvermogen zijn zoals Dave Hawk, Mister10 en nog een paar anderen die meer dan 10 jaar trainen en op een naturelle manier hun doel nastreven. het mag gezegd worden maar eigenlijk zijn zij de hero's van de bb'sport. spijtig dat zij niet op een eerlijke manier aan competitie kunnen doen. ik, als kleine gebruiker moet dat eerlijk toegeven. maar ik ben wel blij dat ik als jonge gast nooit gebruikt heb. ik heb ook met gewichten getraind tussen mijn 20ste en 25ste en ben terug begonnen op mijn 38ste na een paar jaren gelopen te hebben. er werd toen nochtans ook al veel gebruikt door anderen in de zaal waar ik toen trainde.

ik vind dat het publiek zelf ook grotendeels schuld heeft.

als het publiek nou eens genoegen neemt met een naturel waardig fysiek/en i.p.v steeds meer meer te roepen

want daar door komen zulke praktijken.

ik vind dat het publiek zelf ook grotendeels schuld heeft.

als het publiek nou eens genoegen neemt met een naturel waardig fysiek/en i.p.v steeds meer meer te roepen

want daar door komen zulke praktijken.

Uiteindelijk ben je het toch zelf die de spuit erin zet hoor...
Niemand dwingt je.

Ja jammer is dat. De enige echte naturelbond in de wereld is MuscleMania. Maar er is niemand in Nederland die een wedstrijd voor hen regelt. Kost ook een paar centen natuurlijk.

kerel jou antwoord als reatie op mij bericht slaat als een lul op een drumstel.

Uh nee hoor, denk jij echt dat iemand zich door het publiek laat overhalen?
Je hebt harde muziek, je eigen concentratie en dan hoor jij het publiek schreeuwen 'ANABOLEN!' Hoeveel gasten beginnen er niet hier op het forum te juicen en besluiten net als ik later een wedstrijd te willen gaan doen?
Denk dat een sportschool altijd méér schuld heeft aan gebruik (en daar bedoel ik mee het zien van andere grotere leden) als publiek op een wedstrijdje!

Uh nee hoor, denk jij echt dat iemand zich door het publiek laat overhalen?
Je hebt harde muziek, je eigen concentratie en dan hoor jij het publiek schreeuwen 'ANABOLEN!' Hoeveel gasten beginnen er niet hier op het forum te juicen en besluiten net als ik later een wedstrijd te willen gaan doen?
Denk dat een sportschool altijd méér schuld heeft aan gebruik (en daar bedoel ik mee het zien van andere grotere leden) als publiek op een wedstrijdje!

ja oke maar wat ik zegmaar bedoel is, als het publiek niet om groter schreeuwt zoals het publiek van wielrenners van mer kilometers

dan zou de druk minder zijn.

voor de rest keur ik gebruik niet af is gw een onderdeel waar je te maken mee krijgt,

Terug
Naar boven