Fitness Seller

Natuurlijke groeihormoon

Ik vind ecdysterone niet direct ergens terug? [Link niet meer beschikbaar]

Staat dus niet op dopinglijst. Werd maar gesuggereerd in een studie door een dr. dat het eventueel op dopinglijst zou moeten op termijn wegens significant effect.

Btw, ik ben een tijdje aan het overwegen om ecdysterone op mezelf te testen, gedurende 10-12 weken, waar bij ik alles in beeld ga brengen (dus ook serumspiegels cortisol, IGF-1, merkers voor leverschade en blah blah), en vergelijk met een controlegroep (in dit geval dus 10-12 weken zonder ecdysterone), en dan een statistisch testje of er significant effect is rekening houdend met alle factoren, en alles in een mooi filmpje en op youtube :)

---------- Toegevoegd om 23:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

ja goh het is een steroide lijkt me dan redelijk logisch

Is dus een triterpeen, met een steroid skelet. GEEN anabole steroide. Interageert met eostrogeen receptor 2, niet met androgene receptoren.
Cholesterol heeft trouwens ook een steroid skelet, maar daar krimpen je ballen niet van voor zover ik weet, right?

Oke heb je daar wat onderzoek verslagen naar?
Ben een tijdje terug in mijn onderzoek toch genoeg informatie tegen gekomen waaruit anders blijkt dan dat jij nu zegt

Dan mag je mij die onderzoeken wel eens tonen. Ik denk dat je eerder één van de zoveel artikels bedoelt die je op internet gevonden hebt maar die niet op onderzoeken gebaseerd zijn. Bij kinderen waar men de hypofyse onderzoekt om te zien of ze genoeg groeihormoon produceren, wordt de hypofyse gestimuleerd met arginine waarna men bloed afneemt maar dat gebeurt met injecties omdat het oraal niet werkt. Post je onderzoeken nu maar want ik ben zeer benieuwd. Ik kan je wel vertellen dat ik tot 10 gram arginine per dag heb genomen jaren geleden. Het enigste wat mij dat gaf was diarree en soms betere erecties. Mucuna zou wel voor wat meer dopamine en minder prolactine kunnen zorgen maar dan ook maar een klein beetje.

Staat dus niet op dopinglijst. Werd maar gesuggereerd in een studie door een dr. dat het eventueel op dopinglijst zou moeten op termijn wegens significant effect.

Btw, ik ben een tijdje aan het overwegen om ecdysterone op mezelf te testen, gedurende 10-12 weken, waar bij ik alles in beeld ga brengen (dus ook serumspiegels cortisol, IGF-1, merkers voor leverschade en blah blah), en vergelijk met een controlegroep (in dit geval dus 10-12 weken zonder ecdysterone), en dan een statistisch testje of er significant effect is rekening houdend met alle factoren, en alles in een mooi filmpje en op youtube :)

---------- Toegevoegd om 23:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Is dus een triterpeen, met een steroid skelet. GEEN anabole steroide. Interageert met eostrogeen receptor 2, niet met androgene receptoren.
Cholesterol heeft trouwens ook een steroid skelet, maar daar krimpen je ballen niet van voor zover ik weet, right?

als je door die 12 weken zou je mij dan een link kunnen sturen van dat filmpje en je revieuw?

Mvg

Terug
Naar boven