Fitness Seller

Sticky NBA updates

• Topic Starter Topic Starter
best verdedigende frontcourt van de nba is al ontmanteld door de trade van jrue holiday(all star) van 76ers naar de pelicans voor de nr 6 van de afgelopen nacht nerlens noel, reden die de 76ers gaf was dat je een verdedigende man in de paint met bovengemiddelde shotblock kwaliteiten moet hebben om lebron james te kunnen verslaan. samen met wat draft picks van the pelicans hebben ze waarschijnlijk 2 top 10 picks in de draft van 2014 die boordevol talent zit,

Wie de **** zijn de Pelicans?
De New Orleans Hornets hebben hun naam veranderd naar Pelicans, en de Bobcats gaan hun oude naam terugvragen (of hebben dat al gedaan) naar Hornets. Gaat lastig worden de eerste weken van het seizoen haha. En over Brooklyn.. geloof er niet echt in dat ze "kampioenwaardig" zijn, denk vooral een strijd tussen miami, chicago,indiana. Brooklyn lijkt wel op la van vorig jaar :D op papier zo goed maar we weten allemaal hoe dat afliep.. Boston komt hier het beste uit met alle first round picks en 2014-2015 is een goed jaar, bijna op hetzelfde niveau als de '03 draft (klinkt wel alsof ik over wijn spreek :p)

Ik hoop dat Boston snel wat gaat doen, tot nu toe is het troep...

breaking news

De wispelturig Dwight howard heeft zijn beslissing gemaakt en gaat een contract tekenen voor de Houston Rockets om een guard center duo te vormen met James 'fear the beard' Harden.

uitlatingen van kobe dat Howard bij LA moest blijven zodat hij hem kon leren chips te winnen werd niet bepaald op prijs gesteld door Rent-A-Center. Daarnaast negeerde la la land het advies van Howard om de zen master aka Phil Jackson in te huren.

Kobe's instagramfoto zegt boekdelen over zijn reactie: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Houston is nog niet klaar met het team, naar verluid zal Omer Asik getraded worden aangezien hij geen behoefte heeft om met DH12 te spelen en zal Josh Smith samen met zijn goede vriend uit Atlanta Howard, het frontcourt afmaken

ander opmerkelijk nieuws:

hawks bereiden zich al voor op het vertrek van Smith en hebben voor 2 jaar en 19 miljoen Paul Millsap aangetrokken.

Jose Calderon naar Dallas voor 4 jaar en 29 miljoen.

OJ Mayo naar de Bucks

Andre Iguodala heeft gezien in de playoff series tegen de Warriors dat deze een team is wat in de toekomst gekke dingen gaat doen en heeft daar een contract getekend voor 48 miljoen en 4 jaar

josh smith naar de detroit pistons

Geweldig die haat tegen Howard. Vind het ook een vreselijk domme speler altijd met zijn foutenlast.
ben benieuwd naar de Warriors ik vind Iggy wel een goede match. Ik hoop dat Lakers dit jaar wat kunnen doen. Oud all star Chris Kaman gaat naar de Lakers. Wie weet kan die zijn oude niveau halen, maar denk het toch niet.

Geweldig die haat tegen Howard. Vind het ook een vreselijk domme speler altijd met zijn foutenlast.
ben benieuwd naar de Warriors ik vind Iggy wel een goede match. Ik hoop dat Lakers dit jaar wat kunnen doen. Oud all star Chris Kaman gaat naar de Lakers. Wie weet kan die zijn oude niveau halen, maar denk het toch niet.
Ik gok dat de Lakers de play-offs niet eens gaan halen, kobe uit tot december, ik vraag me af wie het voortouw gaat nemen in die ploeg, gasol? Nash? te oud denk ik nog om schade aan te richten en meeste FA's hebben al een ploeg dus weer een jaar verloren, lijkt me :(
Houston word zo direct wel een championship contenter denk ik, vooral met harden (ipv howard) die het team zal leiden, ik denk persoonlijk niet dat howard capabel genoeg is maar kan ook door mijn onderliggende frustratie liggen dat hij niet heeft bijgetekend bij de lakers :p
maar geeft niet want volgend seizoen Miami 3-peat yeaah baby! :D

even wat headlines erbij nemen :

Blake Griffin Willing to Prove He’s Not Soft
Dwight Howard Asked the Lakers About Amnestying Kobe Bryant
Andrew Bynum Signs With the Cleveland Cavaliers
Kobe Bryant Says LeBron James on the Lakers in 2014 Not ‘That Big of a Stretch’

“Sources said that Howard and his representatives — in a handful of meetings with Lakers officials before he became a free agent July 1 — strongly suggested the center would have a difficult time re-signing with the team if Bryant stayed with the franchise beyond the 2013-14 season, the final year of his contract.

Blij dat Howard weg is bij LA

Lakers hebben Metta World Peace de deur uitgedaan door hem te waiven :(

daarnaast hebben ze Nick Young aangetrokken. Vind het echt k*t om Metta niet meer te zien bij LA, toch de mvp van game 7 waarin hij de enige ring won van zijn carriere.

Lakers hebben Metta World Peace de deur uitgedaan door hem te waiven :(

daarnaast hebben ze Nick Young aangetrokken. Vind het echt k*t om Metta niet meer te zien bij LA, toch de mvp van game 7 waarin hij de enige ring won van zijn carriere.
Nja ze willen weg van die luxery tax en zoveel mogelijk geld opsparen om volgend seizoen de jackpot te treffen (melo, james of beiden) dus ik begrijp hen wel maar vind het ook sneu voor mwp..
Nick Young is dan wel weer een versterking in tegenstelling tot farmar of kaman :')

Nja ze willen weg van die luxery tax en zoveel mogelijk geld opsparen om volgend seizoen de jackpot te treffen (melo, james of beiden) dus ik begrijp hen wel maar vind het ook sneu voor mwp..
Nick Young is dan wel weer een versterking in tegenstelling tot farmar of kaman :')

farnar, kaman, young en odom is een goede bench bij elkaar hoor. Beter dan dat zooitje van afgelopen jaar.

Metta tweets nadat ie gewaived is

Metta World Peace ‏@MettaWorldPeace 20h
Do yal believe everything I say?

But first , I have to work at Saladish in Pasadena
Serving food

I'm retiring and playing hockey

I'm playing for the LA kings

I'm going to play for Yao Mings team in china!
I can't wait to arrive in Shanghai !!

Mitch Called me first..
Thanks

:roflol:

Ron Artest gaat voor altijd in het hart van de lakers zitten, maar ik begrijp wel de keuze van mitch..

Lakers Reportedly Eyeing LeBron James, Carmelo Anthony in Summer of 2014

The Lakers, it seems, are going to have a tough season, but the summer of 2014 could be a franchise-changer. Hope you’re ready for another 12 months of free agency rumors/reports. Per ESPN.com: “The Los Angeles Lakers, whose plan to re-sign center Dwight Howard did not pan out this offseason, are poised to rebuild fast by focusing on the two biggest free agents of 2014 — LeBron James and Carmelo Anthony, front office sources have told ESPN

Weet niet goed wat ik er van moet denken xd

Ben er zeker van dat LeBron weg wilt bij een team waar hij 2 titels op rij heeft gehaald en wat hij praktisch zelf heeft kunnen opbouwen/kiezen.

Ron Artest gaat voor altijd in het hart van de lakers zitten, maar ik begrijp wel de keuze van mitch..

metta tweets :

Ok. I have to amnesty my jeans.
Their too tight.
I think I might waive my tooth brush also. I need a new one

I just got the news ...
I'm so sad!!!

My news is that My favorite burger spot called "My Favorite Burger" added extra gratuity cost to the vegan burgers.. Worst day ever

And then "My Favorite Burger" took away the whole grain buns. These losers amnestied the buns.. Unreal man..

They waived the buns because the lettuce put them over the salary cap. I went into the restaurant furious. "No more whole grain buns. What!"

:roflol:

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 20:13 ----------

Ben er zeker van dat LeBron weg wilt bij een team waar hij 2 titels op rij heeft gehaald en wat hij praktisch zelf heeft kunnen opbouwen/kiezen.

ja daarom ook XD

zie Melo wel bij de lakers gaan, lebron niet echt.. eerder dan terug naar cleveland ofzo.. andere optie is natuurlijk ook dat hij blijft en bosh die weggaat en wade waarschijnlijk pay-cut en blijven waardoor er terug voldoende capspace is voor en championchip team te herbouwen, pat riley gaat heus niet lebron laten vertrekken hoor.

Terug
Naar boven