- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bosh en wade hebben team opts man
Mike Miller gewaived overigens
Die man heeft dit jaar de chip binnengehaald domme move maar logisch vanwege de space

ze zijn toch ook fa's zoals lebron??
enja zonde voor miller :/ held van game 7 vorig jaar en dit jaar met die schoen.. een van mijn favoriete spelers bij de heat! Had liever dan iemand als lewis, anthony of jones die niet eens van de bank zijn gekomen.. maar ze willen voor greg oden gaan, sterke C voor beter te concurreren met pacers & bulls komend seizoen
overigens, denk er iemand echt dat brooklyn of houston kampioen gaan worden? Vind het veel heisa om niets![]()
Ik ga komend jaar zo hard voor de Pacers en de Bulls juichen. Hoop echt dat Granger samen kan spelen met George en dat Rose keihard terugkomt.
Als je ziet hoe hard de bulls zonder Rose deng en noah in de play offs sloopten en in het seizoen kan je echt heel bang worden van wat dat team met een betere rose dan ooit kan
Daarom man. Vind het echt geweldig. Keihard werken, keiharde defense, en alleen maar op wilskracht hebben die gasten gespeeld. Deng en Noah zijn overigens ook geen sterspelers, maar werken net als de rest van het team keihard. Als je dan ook nog eens Rose erbij krijgt. Damn.. Heerlijk team.
miami tegen de bulls in 2011 --> bulls stonden volledig en maimi was nog maar de helft van wat ze nu zijn, en toch serie gewonnen met 4-1 geloof ik.. zie geen verschil in de bulls tov 2 jaar geleden (rose was ook 100% toen).
Ik zie de pacers eerder dan de bulls in de ecf![]()
Brandon Jennings- Die gast is zo overrated. En John Wall is nog niet eens een kwart van zijn contract waard. Echt belachelijk.