MuscleMeat

Sticky NBA updates

• Topic Starter Topic Starter
bosh en wade hebben team opts man

Mike Miller gewaived overigens

Die man heeft dit jaar de chip binnengehaald domme move maar logisch vanwege de space

bosh en wade hebben team opts man

Mike Miller gewaived overigens

Die man heeft dit jaar de chip binnengehaald domme move maar logisch vanwege de space

ze zijn toch ook fa's zoals lebron??

enja zonde voor miller :/ held van game 7 vorig jaar en dit jaar met die schoen.. een van mijn favoriete spelers bij de heat! Had liever dan iemand als lewis, anthony of jones die niet eens van de bank zijn gekomen.. maar ze willen voor greg oden gaan, sterke C voor beter te concurreren met pacers & bulls komend seizoen

overigens, denk er iemand echt dat brooklyn of houston kampioen gaan worden? Vind het veel heisa om niets :p

ze zijn toch ook fa's zoals lebron??

enja zonde voor miller :/ held van game 7 vorig jaar en dit jaar met die schoen.. een van mijn favoriete spelers bij de heat! Had liever dan iemand als lewis, anthony of jones die niet eens van de bank zijn gekomen.. maar ze willen voor greg oden gaan, sterke C voor beter te concurreren met pacers & bulls komend seizoen

overigens, denk er iemand echt dat brooklyn of houston kampioen gaan worden? Vind het veel heisa om niets :p

Team opt betekent dat miami de optie heeft het contract van wade en bosh met 2 jaar te verlengen nadat het contract volgend jaar afloopt.

Lebron heeft de optie om voor 7,5% meer salaris per jaar buiten de salary cap om zijn contract te verlengen in 2014 (bird years)

ja maar waarom zou hetgeen wat ik zei dan niet kunnen?

en bedankt voor de info wist ik niet :)

Houston word geen kampioen
McHale wordt de laan uitgestuurd de chemistry is nu al kapot omdat Asik (deed het echt heel goed vorig jaar) en Lin niet met Howard willen spelen, Brooklyn heeft een veel te oud team met een wisselvallige elite pg, een debuterende coach en Joe Johnson XD

Gaan allebei natuurlijk niet kampioen worden.
Spijtig van Miller inderdaad. Hadden toch iets beters voor hem mogen regelen na alles wat ie voor Miami heeft gedaan.

Ik ga komend jaar zo hard voor de Pacers en de Bulls juichen. Hoop echt dat Granger samen kan spelen met George en dat Rose keihard terugkomt.

Ik ga komend jaar zo hard voor de Pacers en de Bulls juichen. Hoop echt dat Granger samen kan spelen met George en dat Rose keihard terugkomt.

Als je ziet hoe hard de bulls zonder Rose deng en noah in de play offs sloopten en in het seizoen kan je echt heel bang worden van wat dat team met een betere rose dan ooit kan

Als je ziet hoe hard de bulls zonder Rose deng en noah in de play offs sloopten en in het seizoen kan je echt heel bang worden van wat dat team met een betere rose dan ooit kan

Daarom man. Vind het echt geweldig. Keihard werken, keiharde defense, en alleen maar op wilskracht hebben die gasten gespeeld. Deng en Noah zijn overigens ook geen sterspelers, maar werken net als de rest van het team keihard. Als je dan ook nog eens Rose erbij krijgt. Damn.. Heerlijk team.

Daarom man. Vind het echt geweldig. Keihard werken, keiharde defense, en alleen maar op wilskracht hebben die gasten gespeeld. Deng en Noah zijn overigens ook geen sterspelers, maar werken net als de rest van het team keihard. Als je dan ook nog eens Rose erbij krijgt. Damn.. Heerlijk team.

Ik ben en was altijd zo'n fan van het Pistons team van Sheed Wallace, Rip, Billups, Big Ben en al die andere strijders. Toen ik beelden zag van de Pistons teams van eind jaren 80 versterkte dat gevoel alleen maar meer, Puur op deze eigenschappen de beste teams die ooit in de NBA hebben gespeeld eruit gooien

miami tegen de bulls in 2011 --> bulls stonden volledig en maimi was nog maar de helft van wat ze nu zijn, en toch serie gewonnen met 4-1 geloof ik.. zie geen verschil in de bulls tov 2 jaar geleden (rose was ook 100% toen).
Ik zie de pacers eerder dan de bulls in de ecf :)

miami tegen de bulls in 2011 --> bulls stonden volledig en maimi was nog maar de helft van wat ze nu zijn, en toch serie gewonnen met 4-1 geloof ik.. zie geen verschil in de bulls tov 2 jaar geleden (rose was ook 100% toen).
Ik zie de pacers eerder dan de bulls in de ecf :)

Bulls zijn als team verder gegroeid en toch een betere bench en starting 5 met oa jimmy butler rip en co

dat dere quads

BQAbmG4CMAA7tw5.png

Fotoshop of echt?

:roflol:

Brandon Jennings getraded voor brandon Knight naar de Pistons toe.
John Wall heeft een 80 million dollar deal getekend bij de Wizards. En daarnaast heeft dÁntoni aangegeven dat Gasol zijn nr 1 optie is voor de Lakers. Begrijpelijk als je ziet wat een Gasol heeft kunnen doen bij SPanje en de 2 eerdere titels die ie voor de lakers heeft binnengesleept.

Brandon Jennings :roflol: - Die gast is zo overrated. En John Wall is nog niet eens een kwart van zijn contract waard. Echt belachelijk.

Brandon Jennings :roflol: - Die gast is zo overrated. En John Wall is nog niet eens een kwart van zijn contract waard. Echt belachelijk.

John Wall is 3 maanden jonger nog dan Damian Lillard.
Daarnaast hebben de Pistons nu eindelijk een goede groep met Josh Smith, Drummond, Monroe en Billups. Komt er een Brandon Jennings die de meest kansloze opties neemt. Drummond en Smith zijn de 2 best passende bigs in de league.
Overigens heeft Detroit nu Jennings, Billups, Stuckey en Will Bynum op de Point Guard, hopelijk laten ze Billups het spel verdelen en schuift Jennings op naar de 2 positie anders word het echt een ramp met deze mooie groep :(

Ook wel mooi dat Jennings die zeurde in Milwaukee om een max contract nu zegt blij te zijn met 4 jaar en 24 miljoen xd. Wall een max contract geven was wel de enige optie voor de wizards. Ze waren met zijn aanwezigheid afgelopen jaar playoff bound met een winnend record, jammer alleen dat de wiz gingen tanken voor de draft dat jaar.

Terug
Naar boven