Fitness Seller

Sticky NBA updates

Wade en Bosh hebben geen team options, maar player options.

• Topic Starter Topic Starter
http://hoopshype.com/salaries.htm

Hier vind je alles terug over de salarissen en ook alle rumors.
Volgend jaar zou er dus wel wat kunnen gebeuren.

Ja, John Wall, het talent is er zeker, maar er zijn erg veel goede PG's op het moment dus ik zou hem toch nog niet de beste durven noemen!
Ik hoop natuurlijk dat hij dit jaar het erg goed doet, wordt dan ook wel tijd eigenlijk. Hoe meer superspelers hoe beter.
Vind qua talent de NBA zeer zwak nu.

Ja, John Wall, het talent is er zeker, maar er zijn erg veel goede PG's op het moment dus ik zou hem toch nog niet de beste durven noemen!
Ik hoop natuurlijk dat hij dit jaar het erg goed doet, wordt dan ook wel tijd eigenlijk. Hoe meer superspelers hoe beter.

lol

Dwight Howard gaat de power forward positie spelen voor de houston rocket. Dit omdat Omer Asik zijn startende positie kwijt wilt, hij dreigt met weggaan in dat geval. Grappig aangezien Howard deze positie weigerde te spelen bij de LAL.

Zijn tevens nog wat beelden online gegaan van Howard die getraind word Hakeem The Dream Olajuwon en McHale samen. De 2 met de beste low post moves ooit. Hakeem noemde Howard een ongepolijste diamant. Die 10 jaar in de NBA hebben Rent a center geen goed gedaan dus xd

1 van de grootste spelers aller tijden houd het voor gezien:

The answer Allen Iverson heeft zijn pensioen bekend gemaakt.

Erelijst:

NBA Most Valuable Player (2001)
NBA Rookie of the Year (1997)
11× NBA All-Star (2000–2010)
2× NBA All-Star Game MVP (2001, 2005)
4× NBA scoring champion (1999, 2001–2002, 2005)
3× NBA steals leader (2001–2003)
3× All-NBA First Team (1999, 2001, 2005)
3× All-NBA Second Team (2000, 2002–2003)
All-NBA Third Team (2006)
NBA All-Rookie First Team (1997)

Career statistics
Points 24,368 (26.7 ppg)
Rebounds 3,394 (2.6 rpg)
Assists 5,624 (6.2 apg)

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 10:34 ----------

top 3 lijstje lebron james:

Micheal Jordan, Larry Bird en Julius Erving

Magic heeft alweer gezegd dat ie er niet mee eens is xd

Random vraagje : wie word kampioen? In East & West en uiteindelijk de Finals? :)

Dit jaar wordt zo ongelofelijk vet. Echt teveel vette teams. Heat, Brooklyn, Indiana, Oklahoma, Clippers, San Antonio, Chicago, Houston, Memphis als de echt goede teams. Ik wil de Timberwolves en de Cavs ook echt heel graag zien spelen.

Heb er echt heel veel zin in.

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 19:24 ----------

Dwight Howard gaat de power forward positie spelen voor de houston rocket. Dit omdat Omer Asik zijn startende positie kwijt wilt, hij dreigt met weggaan in dat geval. Grappig aangezien Howard deze positie weigerde te spelen bij de LAL.

Zijn tevens nog wat beelden online gegaan van Howard die getraind word Hakeem The Dream Olajuwon en McHale samen. De 2 met de beste low post moves ooit. Hakeem noemde Howard een ongepolijste diamant. Die 10 jaar in de NBA hebben Rent a center geen goed gedaan dus xd

Howard is zo'n droeft**ter. Waardeloze center. Echt waardeloos.

Je bent nie goed bij je kop als je zegt dat de NBA zeer zwak is qua talent, jij kijkt duidelijk geen basketbal :roflol:
CP3 en Parker zijn imo de beste point guards.
Kyrie verdient een eervolle vermelding :)

Je bent nie goed bij je kop als je zegt dat de NBA zeer zwak is qua talent, jij kijkt duidelijk geen basketbal :roflol:

vergeet derrick rose niet

Wat ik hoop:

east finals: Bulls- Pacers

West finals: Lakers vs Spurs

Finals: Spurs vs Pacers

:roflol: de lakers gaan de komende jaren geen finales halen, te veel issues daarzo. Metta laten gaan was imo de domste zet ooit.

---------- Post added 7 September 2013 at 01:17 ----------

:roflol: was em vergeten omdat die heumeu zijn team tijdens de play offs in de kou heeft laten staan

:roflol: de lakers gaan de komende jaren geen finales halen, te veel issues daarzo. Metta laten gaan was imo de domste zet ooit.

Het was wat ik hoopte :P

Realistischer zou zijn:

Spurs vs Thunder

Clippers word niks evenals memphis

East

Heat vs Bulls

Pacers gaan tekort komen.

Finals een herhaling van dit jaar

---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 01:19 ----------

:roflol: was em vergeten omdat die heumeu zijn team tijdens de play offs in de kou heeft laten staan

suit up

---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 01:21 ----------

Offseason moves van de lakers ben ik wel over te spreken.

Allemaal 1 jaar contracten met spelers die het in principe het goed zouden moeten doen maar indien het misloopt er niks aan de hand is doordat ze net onder de miljoen zitten ivm capsspace

Het was wat ik hoopte :P

Realistischer zou zijn:

Spurs vs Thunder

Clippers word niks evenals memphis

East

Heat vs Bulls

Pacers gaan tekort komen.

Finals een herhaling van dit jaar

---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 01:19 ----------

suit up

---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 01:21 ----------

Offseason moves van de lakers ben ik wel over te spreken.

Allemaal 1 jaar contracten met spelers die het in principe het goed zouden moeten doen maar indien het misloopt er niks aan de hand is doordat ze net onder de miljoen zitten ivm capsspace

Daar kan ik mij bij aansluiten! Ik ben vooral benieuwd naar kobe's comeback :roflol:

Ik heb echt wel vertrouwen in de Pacers. Fantastisch roster hebben die dit jaar.

Ik vind dat er vorig jaar bijzonder weinig goede teams waren en de teams die dan goed waren, die waren getroffen door tal van blessures. Westbrook, Kobe, Rose, Rondo....

Echt veel top teams zijn er toch niet op het moment? Als je kijk naar de jaren 90 toen had je: Barkley en de Suns, Olajuwon en de Rockets, Malone Stockton Jazz, Sonics met Payton en Kemp, Magic met Hardaway en Shaq, Knicks met Ewing, Spurs met Robinson, Bulls, Pacers..
Begin jaren 2000 had je ook super teams, Kings, Mavs, Lakers, Spurs, Jazz....

Dat waren echte top teams en top spelers. Nu? Center positie stelt niet veel meer voor, PF is er bijzonder weinig talent, SG idem, alleen SF en PG is er talent. Vooral veel PG's, maar noem mij het laatste team dat kampioen gespeeld heeft met een PG als sterspeler.

Waar zie jij veel talent?
Lebron en Durant. Meer niet. Hopelijk komt Rose volledig hersteld terug.
Dat is mijn mening natuurlijk maar.

Ik vind dat er vorig jaar bijzonder weinig goede teams waren en de teams die dan goed waren, die waren getroffen door tal van blessures. Westbrook, Kobe, Rose, Rondo....

Echt veel top teams zijn er toch niet op het moment? Als je kijk naar de jaren 90 toen had je: Barkley en de Suns, Olajuwon en de Rockets, Malone Stockton Jazz, Sonics met Payton en Kemp, Magic met Hardaway en Shaq, Knicks met Ewing, Spurs met Robinson, Bulls, Pacers..
Begin jaren 2000 had je ook super teams, Kings, Mavs, Lakers, Spurs, Jazz....

Dat waren echte top teams en top spelers. Nu? Center positie stelt niet veel meer voor, PF is er bijzonder weinig talent, SG idem, alleen SF en PG is er talent. Vooral veel PG's, maar noem mij het laatste team dat kampioen gespeeld heeft met een PG als sterspeler.

Waar zie jij veel talent?
Lebron en Durant. Meer niet. Hopelijk komt Rose volledig hersteld terug.
Dat is mijn mening natuurlijk maar.

Over vroeger kan ik niet meepraten, toen speelde ik nog in de zandbak. Maar er is zat talent hoor oa: carmelo, rondo, lopez (imo beste bigman in de league naast tim duncan), K-love, harden, zach randolph, stephen curry.

Hoe volgen jullie het? Paar teams waarvan je gsmes kijkt of zo veel mogelijk?

Terug
Naar boven