kevin46
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je kan nog wel mee doen met de YBF...alleen word je dan gediskwalificeerd voor 2 jaar bij de IFBB..![]()

Heeft iemand als iets gehoord over aantal inschrijvingen?
Hedwig misschien??
Heeft iemand als iets gehoord over aantal inschrijvingen?
Hedwig misschien??
iemand die hierheen gaat vanuit nijmegen en omstreken? kheb een lift nodig ^^
Snackbar, wat moet je daar doen??
Ey pats, jij woonde toch in Middelburg
is het vanaf station naar de Hercules te doen lopend
of is het tever en moet k met de bus.
Gr.
Als je aan een wedstrijd als deze voor het eerst mee wil doen. Aan welk gewicht moet je dan ongeveer denken bij een lengte van 190 om niet geheel voor lul te staan?

Daar kan ik heel kort over zijn. Om de YBF te vergelijken met de NBBF NK is al een beetje kortzichtig. Om de Eemonds Cup uit te roepen als de wedstrijd dat betere atleten had dan de NK is een beetje kort door de bocht. Ten eerste al die zg grote atleten die op de eemonds cup hebben gestaan zullen toch vroeg of laat op de NK hebben moeten staan om door te stromen naar de EK en verder, tenzij er hier beweert wordt dat die atleten alleen de eemonds cup doen en dan direct door konden gaan naar de EK enz van de IFBB ? Ik denk het niet, dus ligt het eerder aan de atleet(en) zelf of ze deel willen nemen aan de NK en dat zegt meer over de atleten dan over de kwaliteit van de NK.
Hoedan ook dit jaar zullen we zien wie echt is en wie niet, het is de jaar van de waarheid. Ben je een top atleet dan zien we je op de NK, zoniet mis je meer dan je, je kan indenken. (sowiezo deelname aan een mooie show)
En wat betreft C en B atleten, je moet ergens beginnen en ik kan er alleen respect voor hebben dat deze aankomende atleten het durven om op het podium te staan ten opzichte van de zg grote jongens die niet eens durven optetreden op de NK..