MuscleMeat

Nebido

Ik kreeg eerst nebido van de dokter en heb zelf sustanon gevraagd omdat ik de laatste 2 weken gewoon een dip had voordat ik de volgende mocht nemen .. spelen met je dosissen is ook makkelijker met sust dan met nebido vind ik zelf .. verder als je al zo'n best serieus verleden hebt mer hgh etc en je groei stagneert nu terwijl je test waardes goed zitten sluit ik me een beetje aan bij spambord.. wij allemaal als we dezelfde dosis lang blijven nemen lopen we allemaal na een tijdje vast en is voeding de truc.. En ook hier zijn er op een enkeling na ook veel mensen die hen voeding niet het hele jaar op orde hebben..

Ik kreeg eerst nebido van de dokter en heb zelf sustanon gevraagd omdat ik de laatste 2 weken gewoon een dip had voordat ik de volgende mocht nemen .. spelen met je dosissen is ook makkelijker met sust dan met nebido vind ik zelf .. verder als je al zo'n best serieus verleden hebt mer hgh etc en je groei stagneert nu terwijl je test waardes goed zitten sluit ik me een beetje aan bij spambord.. wij allemaal als we dezelfde dosis lang blijven nemen lopen we allemaal na een tijdje vast en is voeding de truc.. En ook hier zijn er op een enkeling na ook veel mensen die hen voeding niet het hele jaar op orde hebben..
(Hij denkt dat testosteron een groeihormoon is). Het moet normaal niet uitmaken of je na lange tijd test, nu Undecanoaat gebruikt of een mix van esters. je moet wel dezelfde hoeveelheid zetten omgerekend

• Topic Starter Topic Starter
Je verhaal klinkt een beetje als iemand wiens noobie gains nu zijn afgevlakt en nu het tijd wordt om eens een beetje na te gaan denken over hoe dingen aan te pakken om toch progressie te blijven boeken gaat het allemaal mis en wil je aan de anabolen. Niet verstandig.
En hoe zou jij het beginnen aan pakken dan?

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik laat deze ook altijd door de huisdokter zetten want zelf heb ik er een beetje schrik van. Dus spelen met die dosissen gaat niet. Ik had juist het omgekeerde. Toen ik sus nam om de 2 weken had ik heel hoge stemmingswisselingen en op het einde een dip. Nu ik nebido neem zijn ddie stemmingswisselingen weg. Ik kreeg in het begin ook een dip toen ik nebido nog om de 3 maand moest nemen en daarom heeft de endocrinoloog deze naar om de 2,5 maand voorgeschreven. Nu is het perfect voor mij

Ja ik laat deze ook altijd door de huisdokter zetten want zelf heb ik er een beetje schrik van. Dus spelen met die dosissen gaat niet. Ik had juist het omgekeerde. Toen ik sus nam om de 2 weken had ik heel hoge stemmingswisselingen en op het einde een dip. Nu ik nebido neem zijn ddie stemmingswisselingen weg. Ik kreeg in het begin ook een dip toen ik nebido nog om de 3 maand moest nemen en daarom heeft de endocrinoloog deze naar om de 2,5 maand voorgeschreven. Nu is het perfect voor mij
Ik zou eerlijk gezegd lekker op Nebido blijven, goed eten en hard trainen. Als je trans bent is je mentale gezondheid al gevoelig door externe hormonen etc. Kuren dan helemaal geen goed idee

Wat doet je lichaamsgewicht? Kom je aan in massa? Misschien eet je niet genoeg, maar dan zou je PT in moeten grijpen. De stickies hier zouden je een eind op weg moeten helpen v.w.b. voeding.

Als je lichaamsgewicht constant blijft (en je hebt niet heel veel vet), zou ik wat meer gaan eten. Kun je hier je trainingsschema en voedingsschema eens posten anders?

Dat komt ook beter overeen. je had namelijk 1ml sust elke 2 weken, dus 4ml in 8 weken. Nebido is ook 4ml ineens.

Terug
Naar boven