Beoordeling:
10/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Ik heb ze eigenlijk al in alle smaken en vormen gehad, ik heb het hier over eiwitpoeders. Een eiwitrijk supplement is tegenwoordig niet meer weg te denken voor de huidige bodybuilder en met de tientallen keuzes op de markt is het moeilijk om een juiste keuze te maken.
Nu heb ik sinds januari toegang gekregen tot de Nectar Isolate Whey lijn van Syntrax. Een toppertje op het gebied van eiwitsupplementatie, met een perfect samenstelling.
Nu zit er wel in verschil in kwa smaak en ik heb even kort op een rijtje gezet welke smaken in welk voordeel zijn.
Met water:
Carribean Dream + Fuzy Navel
Met melk:
Alles!
Natuurlijk zijn dit puur mijn eigen keuzes, maar goddam wat is die smaak goed zeg. Ik durf met een gerust hart te zeggen dat deze lijn zeker ( met Syntha 6 ) boven aan mijn lijstje staat! Ik kan nu wel verder hele dikke verhalen gaan vertellen, maar iedereen weet waarvoor eiwitten gebruikt worden. Je zal er nooit wonderen van verwachten, maar dit product zet duidelijk de puntjes op de i.
Tip: Met de prijs/hoeveelheid verhouding zou ik dit product zeker aanraden in een cut schema. Natuurlijk combineren met vitargo+multi vit+ fatburner naar keuze. Voor de bulkmensen en studenten zijn er goedkopere opties beschikbaar en ik zou dan eerder gaan voor ON 100% Whey. Ik kocht deze voor mijn sponsering ook altijd in 5 kilo zakken.
- Soort supplement: Eiwitten
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Syntrax maakt die belofte waar, met Nectar.
Syntrax komt nu met 's-werelds lekkerste eiwit, Nectar. Syntrax bewijst met Nectar dat eiwit shakes daadwerkelijk een traktatie kunnen zijn.
Nectar bevat 0% koolhydraten, 0% vet, 0% lactose, 0% suiker, maar 300% smaak!
En wat voor een smaak! Nectar is verkrijgbaar in heerlijke smaken.Deze smaken zo goed dat je ze zelfs zo uit de pot kunt en wilt eten! Nectar kan gewoon met een lepel zo uit de verpakking gegeten worden! De smaak van Nectar zal je verbazen, en verlangen naar meer!
Nectar bevat een uniek en revolutionair Whey eiwit Isolaat; Proamino. Proamino is zo uniek dat men er complete nieuwe productie technieken voor heeft moeten ontwikkelen. Het eiwit spectrum van Nectar is door deze nieuwe productie techniek volledig intact gebleven.
Geen enkel ander eiwit of producent is dit nog gelukt. Klinkt leuk, zul je nu wel denken, maar wat betekent dat eigenlijk. Dit betekent dat het eiwit van Nectar meer groei bevorderende stoffen bevat, meer aminozuren, het sterkste whey eiwit Isolaat ter wereld en alle voordelen van een vetvrij Whey Isolaat product. Dit betekent voor sporters maar 1 ding; extra spiermassa!
Stel je eens voor dat je jezelf echt kunt trakteren met een eiwit poeder. Dat je zo een lepel uit de verpakking kunt nemen. Dat je 's-werelds allerbeste en sterkste whey eiwit Isolaat kunt nemen. En, dat een eiwit poeder smaakt zoals je nog nooit voor mogelijk hebt gehouden. - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 maanden
- Hoe is de smaak van dit supplement? Super
- Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops per serving
- Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis beker + tijdschrift
- Wat heb je voor dit supplement betaald? Nee
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, super smaak in combinatie met kwaliteit!
Mijn review:
Ik heb ze eigenlijk al in alle smaken en vormen gehad, ik heb het hier over eiwitpoeders. Een eiwitrijk supplement is tegenwoordig niet meer weg te denken voor de huidige bodybuilder en met de tientallen keuzes op de markt is het moeilijk om een juiste keuze te maken.
Nu heb ik sinds januari toegang gekregen tot de Nectar Isolate Whey lijn van Syntrax. Een toppertje op het gebied van eiwitsupplementatie, met een perfect samenstelling.
Nu zit er wel in verschil in kwa smaak en ik heb even kort op een rijtje gezet welke smaken in welk voordeel zijn.
Met water:
Carribean Dream + Fuzy Navel
Met melk:
Alles!

Natuurlijk zijn dit puur mijn eigen keuzes, maar goddam wat is die smaak goed zeg. Ik durf met een gerust hart te zeggen dat deze lijn zeker ( met Syntha 6 ) boven aan mijn lijstje staat! Ik kan nu wel verder hele dikke verhalen gaan vertellen, maar iedereen weet waarvoor eiwitten gebruikt worden. Je zal er nooit wonderen van verwachten, maar dit product zet duidelijk de puntjes op de i.
Tip: Met de prijs/hoeveelheid verhouding zou ik dit product zeker aanraden in een cut schema. Natuurlijk combineren met vitargo+multi vit+ fatburner naar keuze. Voor de bulkmensen en studenten zijn er goedkopere opties beschikbaar en ik zou dan eerder gaan voor ON 100% Whey. Ik kocht deze voor mijn sponsering ook altijd in 5 kilo zakken.