MuscleMeat

nederland - albanieen... 1 - 2

farghall

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
technische gezien heeft albanieen er meer gescoort dan nederland... wie was er gisteren nog meer in de arena... het was een beetje een lauwe sfeer..

Ik heb het in de kroeg gekeken onder het genot van een red bull
vond het wel een leuke wedstrijd. ze hebben wel geluk gehad met die eigen gaol !:rolleyes:

Wat een mega laffe wedstrijd.

[Anoniem modus] Weer een topwedstrijd onder de leiding van Van Basten. Was weer smullen [/Anoniem modus]

Wát een zaadwedstrijd inderdaad. Een doelpunt tegen krijgen tegen Albanië is al erg genoeg, laat staan dat je tijd gaat rekken om zeker te weten dat je wint. Wat een afgang, ik schaam me rot.

Je kon er gewoon nie naar kijken

Thuis voetballen, tegen een pauperteam, waar de lokale slager in het doel staat en de postbode rechtsachter. En dan zijn we nog blij ook.
Net als tegen Bulgarije; we spelen 1-1 en zijn helemaal door het dolle heen vanwege het "geweldige" spel.

Wat een drama..

Thuis voetballen, tegen een pauperteam, waar de lokale slager in het doel staat en de postbode rechtsachter. En dan zijn we nog blij ook.
Net als tegen Bulgarije; we spelen 1-1 en zijn helemaal door het dolle heen vanwege het "geweldige" spel.

Wat een drama..

Plus als ze die penalty's hadden gekregen was het mss wel heel anders afgelopen.

Ik heb genoten, hoopte ook echt vurig dat Albanie nog de 2-2 zou maken. Was die bal op de paal er maar in gegaan...
[Rage]
Wat een stel lapswanzen, onze "voetbalmiljonairs". Verwende jochies als Gio "zit m'n haar wel goed" van Bronckhorst of Arjen "babyface" Robben zetten ons keihard voor lul!
[/Rage]
Pff, tijd dat ik 's opgeroepen word..

k*t, had gehoopt dat albanieen had gewonnen. zijn we van die flapjanus af.

ik vond het echt een k*twedstrijd (niet alles gezien want ik was aan het trainen) maar wat ik gezien heb was echt slecht. Ze kunnen niet eens meer fatsoenlijk een paar tegenstanders fatsoenlijk uitspelen. Nee dit word echt drama op het EK.

Terug
Naar boven