MuscleMeat

Nederland - Italië

Peiling Peiling Pronostiek

• Totaal stemmers
    99
  • Peiling gesloten .
Ribery zet zichzelf wel op Gio, want hij gaat gewoon van de rechterkant komen. Vanaf links zal Malouda komen, daar krijgt Boulah mee te maken. Henry en Benzema in de spits.

http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-384945/

:haha:
Het radiocommentaar is echt prachtig, maar er wordt geschreeuwd alsof we de finale spelen. Een van de mensen die commentaar geeft roept al dat we door zijn, om vervolgens te corrigeren: "we zijn door !! naar de volgende wedstrijd tegen frankrijk"

:DJe kunt wel zien dat dit een bb-forum is:D....de meeste hadden Nederland laten verliezen tegen Italie:eek::D.

Prachtige overwinning van Nederland en dat zat er natuurlijk in, Nederland heeft de laatste jaren bijna niets verloren...Italianen wil zelf ook voetballen, blijven niet 90 min. voor het goal liggen...tjaaa en kwa voetballend vermogen kun je het tegen Nederland dan gewoon vergeten:cool:.

Ja laten we hem inderdaad maar in de achterste linie houden. Wat ik laatst van Huub Stevens begreep op tv is Dat Nigel de Jong afgelopen seizoen beide wedstrijden HSV-Bayern Ribery volledig onder de duim had dus laat hem dat tegen Frankrijk dan ook maar doen.

Idd, de Jong lost het vuile werk op het middenveld gewoon op. Eerst Pirlo, nu Ribery.

Ribery zet zichzelf wel op Gio, want hij gaat gewoon van de rechterkant komen. Vanaf links zal Malouda komen, daar krijgt Boulah mee te maken. Henry en Benzema in de spits.

Als Henry fit is;)
Malouda zal eerder voor Kuijt zijn.

Ah nu ga je de Fransen ophemelen :roflol:

Hehe hij is bij grappig ja:D

:roflol:

Hahaha radiocommentaar is altijd vet!

Jack van Gelder is epic. Ik wil die man horen als we in de halve finale staan en iemand scoort de winnende treffer voor NL. Dan schreeuwt 'ie de stadionspeaker stil volgens mij, hahaha.

Anelka is echt geen goede spits imo!

Nou bij Chelsea vind ik hem toch niet goed, hij komt niet enthousiastisch over.

Filmpjes laten daar natuurlijk niks van zien, ach ja we zullen zien hoe die speelt.

Anelka was top op 18 jaar. Toen een dip gehad. Is via Turkije ofzo weer wat opgekomen.
Chelsea voetbalt lastig voor spits zoals hem. Hij is minder van de combinatie. Meer van de snelle counter. Hij en Henry samen zijn net 2 TGV's die vanaf de middellijn razendsnel richting goal kunnen.

Net zoals Henry en Wiltord of Trezequet konden.

Om maar weer eens een leuke discussie bij te krijgen :D

Trezequet > Anelka

Kluivert > Trezequet > Anelka.

Gattuso loopt het meest, Kuyt het snelst

Geplaatst op 10-06-2008 01:20 door Brecht Van de Velde

Nederland staat na de eerste speeldag aan de leiding in de groep des doods. De wereldkampioen werd met glans opzijgezet in een partij om van te smullen. Dat Van Ruud Nistelrooy, Wesley Sneijder en Giovanni Van Bronckhorst de doelpunten maakten, wisten we al. Maar welke speler trapte het meest op doel? Wie werd het vaakst foutief afgestopt? Hoe veel en hoe snel liepen de spelers? Deze en nog meer cijfers worden minutieus geregistreerd door Castrol, dat via een netwerk van camera's en computers alles onder de loep neemt.

Rafael Van der Vaart mag dan een relatief onopvallende partij hebben gespeeld, hij legde de meeste kilometers af van Oranje. De speler van Hamburg liep 11335 meter tijdens de wedstrijd tegen de Italianen, waarvan het grootste deel in het laatste kwartier. Gennaro Gattuso is met 11967 meter de kilomtervreter aan Italiaanse zijde. Dirk Kuyt was dan weer de snelste op het veld met een topsnelheid van 29,8 kilometer per uur.

Bovendien ontwikkelde Castrol de Performance Index. Die brengt de belangrijkste aspecten die van een speler in een bepaalde linie verwacht worden in kaart en plakt daar een beoordelingscijfer op. Een speler die de hele match goede passes geeft zal dus hoger scoren dan een speler die een hele match de foute passes opstapelt, maar met zijn enige goede pass een assist geeft. Castrol berekende dat Sneijder en Van Bronckhorst de beste spelers op het veld waren.

Tenslotte giet Castrol de bestreken ruimte in een visuele weergave. Het rood in de hittekaart geeft aan waar de speler het meest is geweest, dan afnemend naar minder tijd en geel en op de groene vlakken is vrijwel geen tijd doorgebracht. Zo is bijvoorbeeld te zien dat Edwin Van der Sar zijn doel minder ver uitkomt dan Gianluigi Buffon. De Italiaanse doelman moest zich dan ook driemaal omdraaien.

• Topic Starter Topic Starter
Nou bij Chelsea vind ik hem toch niet goed, hij komt niet enthousiastisch over.

Filmpjes laten daar natuurlijk niks van zien, ach ja we zullen zien hoe die speelt.

Bij Chelsea speelt hij niet op zijn plekkie. :mad:

Maar Trezeguet is duidelijk de betere goalgetter van de twee! Maar om nu te zeggen dat Anelka een slechte speler is gaat me iets te ver.

Anelka is trouwens de duurste speler ooit als je alle transferbedragen optelt die al betaalt zijn voor hem.

Idd, de Jong lost het vuile werk op het middenveld gewoon op. Eerst Pirlo, nu Ribery.

Als Henry fit is;)
Malouda zal eerder voor Kuijt zijn.

Hehe hij is bij grappig ja:D

Henry is waarschijnlijk fit, en malouda is gewoon voor boulah, zo zit voetbal namelijk in elkaar, de linksbuiten word gedekt door rechtsback en vica versa aan de andere flank. Nu kun je stellen dat Malouda en Ribery geen echte buitenspelers zijn, maar in de praktijk blijkt dat dit wel het geval is. Tegen Roemenie werd Malouda gedekt door de rechtsback en Ribery door de linksback. Kuijt zal zich bezig houden met de de linksback van de fransen, zoals hij ook tegen de Italiaanse linksback Zambrotta moest doen, en zoals iedereen zag was Zambrotta hem meerdere keren de baas. Dus kuijt op Malouda lijkt me nu niet echt een optie. En ach ophemelen, zowel de Italianen als de Fransen stellen op papier een fantastische elftal op, ik word daar als voetballiefhebber gewoon enthousiast van.

Terug
Naar boven