XXL Nutrition

Nederland - Italië

Peiling Peiling Pronostiek

• Totaal stemmers
    99
  • Peiling gesloten .
Ja maar Gio scoorde 1x en gaf een soort van assist, en Camoranesi en Cassano heb ik zelden gezien!

Jij bent een Feyenoord boy zeker? :p

Ik ben idd voor Feyenoord. Maar dat maakt in dit geval volgens mij weinig uit of wel;)

En zoals ik gisteren al zei: Van Bronkhorst zal wel gaan scoren nu ik zeg dat ie niet hoort te spelen;)

Dus dankzij mij heeft ie zo goed gespeeld;)

Richard zit weer een potje slap te lullen.. de cler is beter :rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]

Hehe Boulahrouz heeft er echt schijt aan.
Gewoon 1,5 jaar haast niks doen en er staan:D

En dan die opmerking na de wedstrijd in het interview? Ging ongeveer zo:

Journalist: Wat wist je van Di Natale voor de wedstrijd?
Bhoula: niks.
Journalist: huh? Waarom niet? geen research gedaan.
Bhoula: Ik weet gewoon liever niets van mijn tegenstander voor de wedstrijd ik schakel hem gewoon uit :roflol:

http://www.nufoto.nl/2008/06/10/oranje-gekte-in-nijmegen-na-goal-sneijder/

Leeft nogal dit jaar. Veel meer als andere jaren!
Bij ons gingen ooko overal die toeters af. Is normaal ook niet zo.

Nou ja, gezien het feit dat we in de "poule des doods" zitten, spelen tegen de wereldkampioen, waarvan we in 30 jaar niet gewonnen hebben en ze dan verpletteren ... niet zo heel vreemd dat mensen uit hun dak gaan :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was buitenspel eerste doelpunt,als speler buiten de lijn ligt telt de speler niet mee in het spel.

Blijkbaar hebben de de spelregels gewijzigd, want nu telt hij dus wel mee (of hij nu staat of zielig op de grond ligt, tenzij hij behandeld wordt, maar dan mag hij ook pas weer met toestemming van de scheidsrechter het veld betreden)

Richard zit weer een potje slap te lullen.. de cler is beter :rolleyes:

Mag jij 20 experts vragen wie de betere linksback is;)
Zeg bewust niet voetballer:D

Boulahrouz is de beste mandekker (ook niet voetballer) van NL.
Krijgt 1 taak mee, en die voert hij uit. Zo hoort een mandekker te zijn.

@Antropoid:
jep, en die blik in zijn ogen vind ik machtig.
Zo was Vinny Jones ook altijd. Blik op terminator stand:D

Ja, volgens mij stond Gio ook gewoon linksback bij Barçelona toen ze de Cl wonnen en dergelijke, De Cler staat linksback bij AZ en euh Feyenoord.

Linksback in een vrije rol;)
Is iets anders als mandekker spelen.
Maar voetbal verstand is niet aan iedereen meegegeven. Zodra een Gio moet dekken is het een matige voetballer.
Kijk de 1e 30 minuten nog maar eens terug van gisteren, dan zie je wat ik bedoel.

Mag jij 20 experts vragen wie de betere linksback is;)
Zeg bewust niet voetballer:D

Boulahrouz is de beste mandekker (ook niet voetballer) van NL.
Krijgt 1 taak mee, en die voert hij uit. Zo hoort een mandekker te zijn.

@Antropoid:
jep, en die blik in zijn ogen vind ik machtig.
Zo was Vinny Jones ook altijd. Blik op terminator stand:D

De beste stuurlui staan idd aan wal.

Super wedstrijd , wat gingen die spaghettie vreters af zeg ..
Jammer dat ik op mijn nest moest kijken , en kon niet op de bank naar de nieuwe plasma kijken ..
Maar ja donderdag lekker weer voor de buis jiehaaaaaaaaaaaaaa toch donderdag moeten ze toch weer ..?

HOLLAND!!!

De beste stuurlui staan idd aan wal.

Je snapt niet wat ik bedoel.
Ik bedoel dus De Cler is de betere mandekker, maar niet de betere voetballer.
Dat zal niemand tegenspreken lijkt mij.

Ik begrijp de keuze van Van Basten wel. Italie speelde immers niet met 3 spitsen. Echter had ik dan liever een van Persie erbij gehad en dan Gio eruit.
Alleen dat is weer erg aanvallend, en dat durft Van Basten tegen Italie zeker niet. Ik hoop wel dat het straks een keer gebeurd. Vol op de aanval met alle talenten die we hebben.

Super wedstrijd , wat gingen die spaghettie vreters af zeg ..
Jammer dat ik op mijn nest moest kijken , en kon niet op de bank naar de nieuwe plasma kijken ..
Maar ja donderdag lekker weer voor de buis jiehaaaaaaaaaaaaaa toch donderdag moeten ze toch weer ..?

Vrijdag, volgensmij..

• Topic Starter Topic Starter
Best wel knullig voor Seedorf trouwens, het volledige AC Milan middenveld stond op het veld behalve hem.

Best wel knullig voor Seedorf trouwens, het volledige AC Milan middenveld stond op het veld behalve hem.

Hij heeft er zelf voor gekozen om niet mee te voetballen ;) En die italianen zijn nu wakker en winnen de overige wedstrijden. Wij komen ze wel weer tegen in de halve finale als het goed is.

Net zoals Van Bommel er zelf voor gekozen heeft zeker? :o

seedorf heeft zichzelf terug getrokken uit de voorlopige selectie. En ja van bommel heeft inderdaad zelf besloten niet meer onder van basten te willen spelen.

Iedere coach heeft nu eenmaal spelers waaraan hij de voorkeur geeft qua speelwijze. Als je daar niet helemaal inpast zul je jezelf gewoon moeten bewijzen in trainingen.

Terug
Naar boven