Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mikki heeft inderdaad nog een vliesje. Maar wat heeft dat met het feit te maken dat Nederland en Roemenie naar de volgende ronde gaan?
Dat Italie doorgaat naar 2e ronde staat evenvast als de Paus Katholiek is en net zo vast dat Mikki geen maagd meer is. Dus als jij stelt dat Italie sneuvelt in de 1e ronde staat dat gelijk aan zeggen dat de Paus moslim is en Mikmans dus wel nog maagd zou zijn.

Ik denk dat de hesjesverdeling van gisteravond niet veel zegt over wie er vanavond in de basis staat. Ik verwacht geen basisplaats voor Boulahrouz. Als die een basisplaats had gekregen op dit EK had hij in eerste instantie wel bij de selectie gezeten in plaats van achteraf nog opgeroepen te worden. Ook zal van Nistelrooij gewoon in de spits beginnen lijkt me, en van Persie heeft gister pas voor het eerst met de groep mee getraind, dus die zal ook nog wel niet in de basis staan. Ik denk dat Afellay de positie van Robben inneemt, of anders Kuyt aan de rechter kant en Sneijder naar links. Ik hoop zelf dan maar op Kuyt, Afellay is niet opgewassen tegen de Italiaanse verdedigers. Die speelt 2 keer een mannetje uit en heeft vervolgens een enkel die in 2 stukken op de grond ligt. En het is te hopen dat van Basten Huntelaar inbrengt als extra spits in plaats van Vennegoor mocht dit nodig zijn. Huntelaar scoort veel makkelijker dan Vennegoor, Vennegoor is alleen gevaarlijk met hoge ballen die hij erin kan koppen. En aangezien er per wedstrijd zo ongeveer 0 goede voorzetten vanaf de zijkant komen, heb ik daar weinig hoop op.
Ik verwacht een 1-0 zege voor Italie. Kopbal uit een vrije trap of een corner.

Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Vind ik zo'n slappe one-liner altijd. Feit is dat het team op Nesta, Totti en Canavaro na nog in grote lijnen intact is met het dream-team van het WK 2006. Materazzi en Barzaghli zijn killers. Richard geeft het net toch aan, enige killer die wij hebben is Boulah en die speelt waarschijnlijk niet eens. De rossi, Pirlo, Camoranesi, Gattuso....man man man dat zijn middenvelders. Om over Toni nog maar te zwijgen.

Een slappe one-liner ? Het hangt van zoveel meer factoren af dan alleen de kwaliteit van de spelers. Kwaliteit van de spelers valt te meten met het verleden, andere zaken niet.
Huntelaar ipv van Nistelrooy, wie heeft dat nou weer verzonnen![]()