- Waardering
- 3.208
Dat wel, toch kan ik me daarna geen dag herinneren waarbij het overdag zo hard waaide.Met 65kg blijf je uiteraard makkelijker hangen dan met 95kg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wel, toch kan ik me daarna geen dag herinneren waarbij het overdag zo hard waaide.Met 65kg blijf je uiteraard makkelijker hangen dan met 95kg.
ja hier in waalwijk ook jonge pfoe zou soms echt willen dat we wat verder van de kust af zouden liggenWoon je in de stad? Hier op de dijk aan het IJsselmeer staat nog wel eens een flinke woei..
ja hier in waalwijk ook jonge pfoe zou soms echt willen dat we wat verder van de kust af zouden liggen

kan me echt niet voorstellen hoe cool het daar nu is.. is het mogelijk om te skinny dippen in de zee?Haha t**fus.
Anders kom je even gezellig naar renesse. Op de duinen is vet nu.
nee jij dan met je 95 bij 1.94 en 11% bfStaat wel 'n bordje "NO ECTO'S", sorry Peanuthead95.

110km per uur windstoten tegen jouw richting in + 90 km per uur op scooter is -110 km per uur totaal
sad but true
alle ramen zijn hier uit de bushokjes gewaaid vanochtend/vannacht
sad