MuscleMeat

Nieuws Pakjesavond geplaagd door 'gladheid en zware storm'

hopelijk met niet teveel regen. onlangs hebben de brandweer en civiele bescherming nog zandzakjes mogen leggen aan m'n achterdeur :-/

liggen er nog steeds...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

k'tcheng, bring it on !

• Like
Waarderingen: mat
Heeft iemand nog snoep in zijn schoen gehad? Mijn schoen staat er het hele jaar maar heb noppes mogen ontvangen.

Ik heb ook niks,
ik ga zelf wel wat halen...

Verdomme, als ik had geweten dat het weer zo zou stormen vandaag had ik op zn minst de hoes eraf gehaald. 99,9% zeker dat mn motor weer op zn kant ligt als ik thuis kom :'(

Das k*t, hier valt het nog mee. Heb het idee dat het nu van een andere kant af komt en ik heb me zeiltje er nog overheen.
Laat je ff weten of hij nog overeind staat als je thuis bent?

hopelijk met niet teveel regen. onlangs hebben de brandweer en civiele bescherming nog zandzakjes mogen leggen aan m'n achterdeur :-/

liggen er nog steeds...

k'tcheng, bring it on !

zoiets ?

downloadpicturepreview.jpg

t*ring,
ik moet natuurlijk weer even de deur uit en BOOM een kachel hagel over me heen met 120km/u..

even een vrouw en kind gered met mijn dikke lijf..........

Whoeehoee, ik was net op tijd, motor stond nog, gelijk zeil eraf gehaald.
Ik binnen, begint het toch te waaien, ik snel motor in een hoek tegen een muur aan gezet, dikke windstoten in mn b**kes waardoor ik amper een stap kon verzetten.
Nu nog even boodschappen doen *dankt op blote knietjes dat mn schatje niet is omgewaaid*

Net terug van werk, moest naar zuid en had dus harde wind in de rug op de fiets. Deed lat spread en ging serieus harder :o

Whoeehoee, ik was net op tijd, motor stond nog, gelijk zeil eraf gehaald.
Ik binnen, begint het toch te waaien, ik snel motor in een hoek tegen een muur aan gezet, dikke windstoten in mn b**kes waardoor ik amper een stap kon verzetten.
Nu nog even boodschappen doen *dankt op blote knietjes dat mn schatje niet is omgewaaid*

Jij zou toch op 'vakantie' gaan ?

W E E R A L A R M : Beëindigd 05/12/2013 19:23 uur LT

Oke bedankt allen.

Dondert net een n*ger van mijn dak af.

• Like
Waarderingen: mat

Pffff, Nederland ligt er gewoon nog :(

idd, allemaal witte zandzakjes en wat planken/paletten om het water in banen te leiden. ga volgende lente een greppel langs m'n huis graven zodat m'n oprit niet meer in een stromende beek kan veranderen.

storm van gisteren bleek gelukkig maar een scheet in een fles :woot:

Terug
Naar boven