MuscleMeat

Nederland vervuilt

Ik heb gehoord dat dat allemaal de schuld van de allochtonen is :eek:

Maar ff serieus: inderdaad erg irritant en vooral egoïstisch. In België is het probleem ook niet onbekend. Vuilzakken, hele huishoudtoestellen, hifi, enz. Zulke mensen moeten ze flinke boetes geven.

ik ben van de zomer naar venezuela geweest.. wat je daar ziet is niet normaal..
ze halen het vuil niet op, maar gooien het gewoon in de berm..
als het maar niet zo erg wordt al daar ;)

Duitsers schijnen op dat vlak een stuk properder te zijn

• Topic Starter Topic Starter
Sja, erger me gewoon aan het gedrag van mensen. Tegenwoordig voel ik de morele verplichting om me afval ook gewoon in een afvalbak te dumpen. 'tgaat om het aanzien van je eigen land.

Was een van de dingen die mij gigantisch opviel in Amerika. Zowel aan de west als de oostkust wordt bijna geen troep op straat gegooit. In New York probeerde ik vanaf de roltrap een leeg flesje in de prullenbak te mikken, en nadat ik kansloos misgooi raapt 1 jongen uit een groepje plaatselijke hangjeugd het op en gooit het voor me weg.:o Ik was prettig verbaasd.

Maar goed, das blijkbaar niet de Nederlandse cultuur, beetje netjes met je omgeving omgaan.

Was een van de dingen die mij gigantisch opviel in Amerika. Zowel aan de west als de oostkust wordt bijna geen troep op straat gegooit. In New York probeerde ik vanaf de roltrap een leeg flesje in de prullenbak te mikken, en nadat ik kansloos misgooi raapt 1 jongen uit een groepje plaatselijke hangjeugd het op en gooit het voor me weg.:o Ik was prettig verbaasd.

Maar goed, das blijkbaar niet de Nederlandse cultuur, beetje netjes met je omgeving omgaan.

In Amerika heb je naast de autosnelweg dan ook overal bordjes staan met '$1000 fine for littering'. Dan hou je je colablikje wel even bij tot het volgende benzinestation.

Hier is het 375 euro ofzo. Mag wat mij betreft wel verhoogt worden.

Terug
Naar boven