XXL Nutrition

Nieuws Nederlander betaalt per jaar 1750 euro meer

Misschien moeten politici eens wat meer economie studeren ipv de burger steeds te bestelen.

vooral pvda stemmen

Nog meer geld sturen naar Haiti.

Niet op de linkse honden stemmen die alleen nog maar meer geld naar het buitenland willen sturen/asielzoekers willen binnenhalen voor een bakje thee onder het wilhelmus.

kunnen se niet gewoon bij de bank lenun?

ik verhuis wel naar België :o

1750 per NL?
Gezin van 4 dus 7000?
Of hoe moet ik dit zien?

Aantal maandsalarissen extra belasting wordt wat krap voor me:D

Daarna de hypotheekrente aftrek:D
Zorgtoeslag/huurtoeslag/kinderbijslag.
Pensioensleeftijd naar de 75. 1000 euro eigen risico ziektekosten enz enz.

We komen er wel:D

1750 per NL?
Gezin van 4 dus 7000?
Of hoe moet ik dit zien?

Aantal maandsalarissen extra belasting wordt wat krap voor me:D

Daarna de hypotheekrente aftrek:D
Zorgtoeslag/huurtoeslag/kinderbijslag.
Pensioensleeftijd naar de 75. 1000 euro eigen risico ziektekosten enz enz.

We komen er wel:D
Al die onzin die jij noemt afschaffen en de belasting verlagen. Moet je eens kijken hoeveel dat scheelt aan nutteloze ambtenaren en dus loon. Daarnaast geen cent meer naar de derde wereld en kappen met de JSF. Dan ben je er al denk ik.

De overheid kent het verschil niet tussen meer geld ontvangen en bezuinigen.

Al die onzin die jij noemt afschaffen en de belasting verlagen. Moet je eens kijken hoeveel dat scheelt aan nutteloze ambtenaren en dus loon. Daarnaast geen cent meer naar de derde wereld en kappen met de JSF. Dan ben je er al denk ik.

Het is gewoon heel jammer dat politici niet weten waar ze mee bezig zijn.
Neem nou de km-heffing, niemand zat erop te wachten en er zijn al enorme koste gemaakt.
Invoering zou 4 miljard + kosten.

Het interesseerd ze allemaal geen fluit, ze hebben een ideetje dat ze willen doordrukken en de belastingbetaler zorgt voor de vele miljarden om hun projectjes te financieren.

Waar andere bedrijven failliet/kapot aan gaan kan de overheid regels blijven overtreden.
Waarom, omdat wij toch wel met zijn alle betalen, bang voor de harde hand van de overheid.

Had ik beter in het kabinet kunnen gaan zitten,dan kan je zo opstappen en je vrouw en kindertjes aandacht geven en dat voor maar een miezerige €140.000,snap niet dat er voor de hardwerkende mensen niet zo'n regeling is even een jaartje uitrusten.

Het is gewoon heel jammer dat politici niet weten waar ze mee bezig zijn.
Neem nou de km-heffing, niemand zat erop te wachten en er zijn al enorme koste gemaakt.
Invoering zou 4 miljard + kosten.

Het interesseerd ze allemaal geen fluit, ze hebben een ideetje dat ze willen doordrukken en de belastingbetaler zorgt voor de vele miljarden om hun projectjes te financieren.

Waar andere bedrijven failliet/kapot aan gaan kan de overheid regels blijven overtreden.
Waarom, omdat wij toch wel met zijn alle betalen, bang voor de harde hand van de overheid.
De KM-heffing is inderdaad een niet heel erg slim idee. Ik ga er trouwens niet vanuit dat die er nog komt. Eurlings houdt er gelukkig mee op.

Langdurig werklozen (mensen die dus niet willen) korten of afschaffen uitkering.
Misbruik regelingen keihard aanpakken enz enz.

Bezuinigen is op zich niet moeilijk, alleen je moet dan wel bepaalde groepen pijn durven te doen.
De linkse partijen zullen het altijd bij de rijken willen halen.
De rechtsere partijen zullen het doen door minder sociaal te zijn.

Bezuinigen is op zich niet moeilijk, alleen je moet dan wel bepaalde groepen pijn durven te doen.

De werkende mens hoef je niet pijn te doen, je moet gewoon wat verder denken dan belasting verhogen. De overheid komt meestal niet verder.

Wijze post, want die hebben ons wel veel ellende bespaard die het neo-liberalisme de afgelopen decennia heeft gecreëerd. Die klote marktwerking maakte het mogelijk dat de crisis ontstond. Het is gebleken dat de overheid weer de touwtjes wat strakker in de hand moet nemen. Duidelijk is dat een linkse overheid dit zal doen en met een rechtse overheid gaan we verder de afgrond in.

Wijze post, want die hebben ons wel veel ellende bespaard die het neo-liberalisme de afgelopen decennia heeft gecreëerd. Die klote marktwerking maakte het mogelijk dat de crisis ontstond. Het is gebleken dat de overheid weer de touwtjes wat strakker in de hand moet nemen. Duidelijk is dat een linkse overheid dit zal doen en met een rechtse overheid gaan we verder de afgrond in.

Geloof je dit echt?
Hoe kom je hierbij?

de mensen met de breedste schouders moeten de zwaarste lasten dragen :D
sharing is caring richardV

Terug
Naar boven