XXL Nutrition

NEDERLANDS KAMPIOENSCHAP BANKDRUKKEN 6 april Geleen

bikerbud

Cool Novice
Waardering
0
Kijken of het al begint te leven?
Wie doet er allemaal mee en vooral in welke klasses vorig jaar was een geweldig kampioenschap met super entourage wat vlakke muziek dat mag echt harder de zaal moet mee deinen!
Zelf ben ik al weer twee weken in voor bereiding master 2 in de klasse tot 82,5!
probeer dit jaar echt bij mijn pr in de buurt te komen het beloofd een geweldig NK te worden met veel deelnemers dus sterke heren grijp uw kans?:eek:
info:
Fennel Geleen
datum 6 april
BE THERE;)
(ps Dj,s: RAMSTEIN):cool:

haha en dan nog winnen... dat zou mooi zijn !:P

ik kom zeker kijken ik woon in geleen:)

ow nee t*ring dan heb ik judotoernooi:mad:

• Topic Starter Topic Starter
zeker jammer had jou daar graag tegen gekomen met je 81 D !:rolleyes:e
FF zonder gekte het word een hapening!
topprestaties met of zonder shirt vorig jaar was een winaar een jongen met 88 kilo 236 bankdrukken dat vind ik wel een prestatie tov het lichaamsgewicht!
Die kleine uit Zaanstad parnian weegt 60 kilo drukt 190 kijk dat zijn toch kilo,s?
niewe drukkers zijn natuurlijk van harte welkom, de bankdruksport is groeiende en er zijn genoeg gedateerde Nedelandse records die de moeite waard zijn om aan te vallen!:D
informeer even NPB/ of fennel

zeker jammer had jou daar graag tegen gekomen met je 81 D !:rolleyes:e
FF zonder gekte het word een hapening!
topprestaties met of zonder shirt vorig jaar was een winaar een jongen met 88 kilo 236 bankdrukken dat vind ik wel een prestatie tov het lichaamsgewicht!
Die kleine uit Zaanstad parnian weegt 60 kilo drukt 190 kijk dat zijn toch kilo,s?
niewe drukkers zijn natuurlijk van harte welkom, de bankdruksport is groeiende en er zijn genoeg gedateerde Nedelandse records die de moeite waard zijn om aan te vallen!:D
informeer even NPB/ of fennel

ik zeg toch ook dat ik kom kijken grote vriend daarmee bedoel ik met me ogen enz. kweet niet wat dat te maken heeft met me lichaamsgewicht???

gaat jacco deze winnen? of doe je niet mee?

gaat jacco deze winnen? of doe je niet mee?

Haha, nee ik doe helaas niet mee. Had ik wel willen doen maar zoals je weet heb ik de laatste twee maanden verkloot met mijn polsblessure dus ik ben niet in vorm voor zoiets.
Ik ben eigenlijk sinds vorige week pas weer aan het benchen maar volgend jaar wil ik wel meedoen. Dan heb ik ook nog de tijd om mijn techniek te verbeteren. Ik zal voor die tijd wel aan andere benchwedstrijden deelnemen.

mmmm logisch inderdaad

• Topic Starter Topic Starter
Hoe ga je dat doen dan je techniek verbeteren?

75 kilo en 120 benchen is vast niet genoeg :P

wtf is RAW :P

Terug
Naar boven