- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hey viking volgens mij zijn er wel een aantal mensen op een ander forum die je zouden kunnen helpen![]()

Je bedoelt mensen op dat "niet nader te noemen" forum waar ik ook wel eens rondhang?
Daar zal ik dan maar eens snel contact mee opnemen.

Ziek maar wel realiteit zoals ik al zij diegenen die RAW drukken kunnen daarna nog eens zo,n 20% meer rendament uit een lifting suit halen een leuke uitdaging zou ik zeggen kijk mijn Raw stats liggen ook bij maximaal 125 maar met mn oude fury, is dat wel gelijk 150 zo dacht ik!![]()

Hmm, hoe kan je dan 20% meer drukken?
Ik snap het even niet![]()

Het is geen gewoon shirt, maar een speciaal soort hulpmiddel dat powerlifters gebruiken om meer gewicht te heffen. Je hebt ook squat en deadlift suits die je helpen bij die lifts. In de meeste wedstrijden wordt hiervan gebruik gemaakt, maar dit is per federatie anders gereguleerd. Wanneer een lifter geen gear gebruikt noemt men dit 'raw'.
Uitgebreide uitleg: Bench Press Shirts
MacB: als je dit niet weet, waarom heb je dan een 'powerlifter'-plakkaatje?![]()
vond het al vaag xD
Uitgebreide uitleg: Bench Press Shirts
MacB: als je dit niet weet, waarom heb je dan een 'powerlifter'-plakkaatje?![]()