AndroidHealthClinic

NEDERLANDS KAMPIOENSCHAP BANKDRUKKEN 6 april Geleen

damn dat wil ik echt zien

190bp op 60bw is ziek.:eek:

• Topic Starter Topic Starter
Ziek maar wel realiteit zoals ik al zij diegenen die RAW drukken kunnen daarna nog eens zo,n 20% meer rendament uit een lifting suit halen een leuke uitdaging zou ik zeggen kijk mijn Raw stats liggen ook bij maximaal 125 maar met mn oude fury, is dat wel gelijk 150 zo dacht ik!:cool:

hey viking volgens mij zijn er wel een aantal mensen op een ander forum die je zouden kunnen helpen :):)

waar is die bankdruk goeroe dan zeker ilja Klit

Ziek maar wel realiteit zoals ik al zij diegenen die RAW drukken kunnen daarna nog eens zo,n 20% meer rendament uit een lifting suit halen een leuke uitdaging zou ik zeggen kijk mijn Raw stats liggen ook bij maximaal 125 maar met mn oude fury, is dat wel gelijk 150 zo dacht ik!:cool:

Wat is een lifting suit?

bankdrukshirt , :rolleyes:

Jammer ik doe morgen mee met het NK powerliften RAW (**** gear)
Anders had ik zeker mee gedaan.

Hmm, hoe kan je dan 20% meer drukken?
Ik snap het even niet ???

Het is geen gewoon shirt, maar een speciaal soort hulpmiddel dat powerlifters gebruiken om meer gewicht te heffen. Je hebt ook squat en deadlift suits die je helpen bij die lifts. In de meeste wedstrijden wordt hiervan gebruik gemaakt, maar dit is per federatie anders gereguleerd. Wanneer een lifter geen gear gebruikt noemt men dit 'raw'.

Uitgebreide uitleg: Bench Press Shirts

MacB: als je dit niet weet, waarom heb je dan een 'powerlifter'-plakkaatje? :p

Het is geen gewoon shirt, maar een speciaal soort hulpmiddel dat powerlifters gebruiken om meer gewicht te heffen. Je hebt ook squat en deadlift suits die je helpen bij die lifts. In de meeste wedstrijden wordt hiervan gebruik gemaakt, maar dit is per federatie anders gereguleerd. Wanneer een lifter geen gear gebruikt noemt men dit 'raw'.

Uitgebreide uitleg: Bench Press Shirts

MacB: als je dit niet weet, waarom heb je dan een 'powerlifter'-plakkaatje? :p

Ahzo, thanks :P vond het al vaag xD:D

waar is er meer info te vinden ?

Ik heb meegedaan en het was inderdaad een leuke wedstrijd :)
organisatie was goed, alles liep bijna gesmeerd.
helaas wel veel foute beurten en sommigen zelfs geen enkele goed.

Terug
Naar boven