MuscleMeat

Nederlandse kleuter valt opnieuw klasgenootjes lastig

Misschien moeten we eens een minimumleeftijd op het geile hanehok plakken, wie weet is dat kind wel een dbb'er ???

Monster thuis situatie.

Dit kan niet aan dat jongetje liggen. Volgens mij moet de oorzaak bij de opvoeding gezocht worden. Wie weet wat dat kind thuis allemaal te zien krijgt.

Ach, jij weet toch hoe Eric er uitziet. Laat hem toch lekker lullen over Brabanders. Dat geeft hem een goed gevoel. :D

:D Cry me a river, als er had gestaan Marokkanen had ik nu al een shitload aan karma. Wat een lichtgeraakte (en hypocriete) pussies toch.

A future serial killer maybe

daar moet iets mis zijn in dat kind zijn gezin.
Ik kan mij niet inbeelden dat dit het gedrag is van een "normaal" opgevoed kind.
Ik zou eerst een kijkje nemen bij de ouders van dat kind ... wie weet wat komt dan allemaal niet aan het licht?

Mee eens,.. en het kind heeft zelf ook een verleden natuurlijk.
Een verleden wat levens terug gaat..

omg begin je hier nu ook alweer mb?

Mee eens,.. en het kind heeft zelf ook een verleden natuurlijk.
Een verleden wat levens terug gaat..

Ja hij is als enige kleuter seksueelmisbruikt in een vorig leven.

Bij de rest van de kleuters waren de voorgaande levens allemaal volstrekt gelukkig en normaal.

Hou je k*tgezwam voor je.

die jongen is er wel lekker vroeg bij.

omg begin je hier nu ook alweer mb?

Waarmee?
Ik vertel mijn mening,.is toch niet verboden of wel?

Kijk maar uit, straks wil hij het uitvechten via PM :D Ben ik op oorlogspad? Ja, dat zweverige gewauwel kennen we nu wel.

Dus ik had toch gelijk.
Een goede moderator die blijft neutraal.
En ik geloof niet, dat jij dat niet bent, ik weet het !

Mijn zweverig gewauwel raakt je nog al.
Je kan daar niet eens afstand van nemen.
Ga lekker kloontjes vangen...:rolleyes:

Ja hij is als enige kleuter seksueelmisbruikt in een vorig leven.

Bij de rest van de kleuters waren de voorgaande levens allemaal volstrekt gelukkig en normaal.

Hou je k*tgezwam voor je.

Hahahaha, k*tgezwam,.. lekker toepasselijk gozer. ???
Hou lekker zelf je gezwam voor je.

Ik wil er in iedergeval mee zeggen dat de oorzaak dieper ligt dan alleen de opvoeding van de ouders.
Uiteindelijk heeft dat kind zelf zijn ouders uitgekozen...

een kind die zijn eigen ouders uit kiest? en al die kinderen die mishandelt worden door hun ouders dan?

Ah kloontjes vangen :roflol: Ok 'Mr X', zal ik dan maar bij jou beginnen? Jouw zweverige gewauwel verdoet dit soort threads en structureel ontregelen van serieuze threads kan leiden tot sancties.

Je hapt nog beter dan een vis. :D
Maar bedankt voor de info.
Jouw dominerende machtlustig gewauwel verdoet meer dan mijn mening.
Alsof mijn mening zoveel waarde en kracht heeft hier zodat het structureel de boel onregelt.
Als je het niet gelooft dan geloof je het toch niet.
Ik snap jou probleem niet.
En je kan wel lekker gaan dreigen met sancties maar jou woorden zijn voor mij net als de pis van me hond tegen een boom.

Je hapt nog beter dan een vis. :D
Maar bedankt voor de info.
Jouw dominerende machtlustig gewauwel verdoet meer dan mijn mening.
Alsof mijn mening zoveel waarde en kracht heeft hier zodat het structureel de boel onregelt.
Als je het niet gelooft dan geloof je het toch niet.
Ik snap jou probleem niet.
En je kan wel lekker gaan dreigen met sancties maar jou woorden zijn voor mij net als de pis van me hond tegen een boom.

Tot je straks de melding krijgt dat je niet meer op DBB kan komen, leipo.

Terug
Naar boven