- Waardering
- 30
Beginnen we weer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beginnen we weer?

Ach, jij weet toch hoe Eric er uitziet. Laat hem toch lekker lullen over Brabanders. Dat geeft hem een goed gevoel.![]()
Cry me a river, als er had gestaan Marokkanen had ik nu al een shitload aan karma. Wat een lichtgeraakte (en hypocriete) pussies toch.
daar moet iets mis zijn in dat kind zijn gezin.
Ik kan mij niet inbeelden dat dit het gedrag is van een "normaal" opgevoed kind.
Ik zou eerst een kijkje nemen bij de ouders van dat kind ... wie weet wat komt dan allemaal niet aan het licht?
Ben ik op oorlogspad? Ja, dat zweverige gewauwel kennen we nu wel.Mee eens,.. en het kind heeft zelf ook een verleden natuurlijk.
Een verleden wat levens terug gaat..

Mee eens,.. en het kind heeft zelf ook een verleden natuurlijk.
Een verleden wat levens terug gaat..
Kijk maar uit, straks wil hij het uitvechten via PMBen ik op oorlogspad? Ja, dat zweverige gewauwel kennen we nu wel.

Ja hij is als enige kleuter seksueelmisbruikt in een vorig leven.
Bij de rest van de kleuters waren de voorgaande levens allemaal volstrekt gelukkig en normaal.
Hou je k*tgezwam voor je.

een kind die zijn eigen ouders uit kiest? en al die kinderen die mishandelt worden door hun ouders dan?
Je hapt nog beter dan een vis.
Maar bedankt voor de info.
Jouw dominerende machtlustig gewauwel verdoet meer dan mijn mening.
Alsof mijn mening zoveel waarde en kracht heeft hier zodat het structureel de boel onregelt.
Als je het niet gelooft dan geloof je het toch niet.
Ik snap jou probleem niet.
En je kan wel lekker gaan dreigen met sancties maar jou woorden zijn voor mij net als de pis van me hond tegen een boom.