Fitness Seller

negatieve factoren cutten

ashraf

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
19%
Hallo iedereen ik ben momenteel aan het cutten ben van 84 naar 81.5 kg gegaan in een maand.
Me voeding zit wel goed 40/40/20 is de verhoudingen en ik doe 5x per week cardio 40 min lang.
Nou zou ik graag factoren willen weten die negatiefe.invloed hebben.op cutten.

Bedankt alvast

Teveel eten?

Junkdag

- te grote porties eten, dus bijvoorbeeld de helft van je totale inname op 1 dag eten
- ook al zitten je verhoudingen goed, eet je misschien teveel calorieen
- Je kan 40 min cardio eens afwisselen met HIIT, of je grens verleggen naar bv 60min
- 's avonds teveel koolhydraten eten kan ook negatief zijn!

Ja en nee. Een junkdag is m.i. geen goed idee, maar wat jij bedoelt is waarschijnlijk een refeed dag houden. Dat is dan weer wel een goed idee. Hoeft daarom geen junk te zijn, gewoon meer kcal uit het goede.

Ja en nee. Een junkdag is m.i. geen goed idee, maar wat jij bedoelt is waarschijnlijk een refeed dag houden. Dat is dan weer wel een goed idee. Hoeft daarom geen junk te zijn, gewoon meer kcal uit het goede.

Omdat de boog niet altijd gespannen kan zijn. Een dag in de week gedoseerd slecht vreten is voor mij omdat als ik nooit zou junken ik na een paar weken schijt zou hebben aan mijn gecut en het echt op een vreten zou zetten. Zoals gecontroleerd stoom afblazen zegmaar.

Omdat de boog niet altijd gespannen kan zijn. Een dag in de week gedoseerd slecht vreten is voor mij omdat als ik nooit zou junken ik na een paar weken schijt zou hebben aan mijn gecut en het echt op een vreten zou zetten. Zoals gecontroleerd stoom afblazen zegmaar.

Bij mij werkt junken slecht omdat ik de volgende 3 dagen een slecht gevoel heb.

Junkdag is gewoon nodig om de funfactor erin te houden.
Ik leef vaak naar een junkdag toe :-)

Zoals vandaag ff een kipdurum met chilisaus :-))

Gewoon omdat het kan.

Terug
Naar boven