edwin1987
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Vertel op! ik geloof er geen zak van!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahaha, kijk eens hoe belangrijk die "Gringo" zich plots voelt. Niet te geloven wat een ****ing moron. En who the **** heet nu ook "Gringo"?!
Btw, lekker wijf, die krijgt van mij wel wat breezers in haar goot en een harde tak in haar doosje.![]()

Lol, jij ladies man!!
Perfecte verzierzin ook volgens mij.
"He wijf, wil jij een harde tak in jou doosje?"![]()

Gringo wat een toepasselijke naam ook
Voor degene die weten wat de echte betekenis is

Vanavond maar eens uitproberen dan.
Hoor je zondag wel of het heeft gewerkt
edit:
Geen succes, wel 2x een klap gekregen![]()
Een inwoner uit de VS, ik vraag me af wat daar zo toepasselijk aan is![]()

) en je vervolgens he-le-maal suf te nken met die zwakzinnige en camarageile maar oh zo lekkere verleidsters op dat stomme eiland. 
Wat ik me afvraag hè, hoe testen die programmamakers nou of een koppel niet net doet alsof ze een koppel zijn, om zich vervolgens een driedubbele slag in de rondte te nken zodra ze op dat eiland zijn (en net doen alsof je het heeeeeel erg vind als je de videobeelden van de ander te zien krijgt....).
Het lijkt me een geniaal plan om daar samen met een goede vriendin heen te gaan, je voor te doen als koppel (we willen volgend jaar trouwen en kinderen nemen, dus dit programma leek ons de beste manier om te testen of we daar al aan toe zijn...) en je vervolgens he-le-maal suf te nken met die zwakzinnige en camarageile maar oh zo lekkere verleidsters op dat stomme eiland.
![]()