MuscleMeat

Nemen jullie wel eens een pre-workout booster?

Crakie

Huge Freak
Waardering
2.529
Lengte
1m80
Massa
89kg
Ik weet dat er een speciaal subforum voor is, maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van powerlifters in het bijzonder. Gebruik je wel eens zo'n booster? Welke? Hoe vaak?

Ik heb zelf alleen ervaring met een blikje Monster Energy dat ik eens voor de training heb gedronken toen ik echt gaar was maar toch wilde trainen. Echt ontzettend smerig, maar over het effect was ik wel te spreken. Kreeg er toch lekker energie van. Maar ik krijg normaal gesproken dan ook amper caffeïne binnen, dus misschien ben ik er gevoelig voor.

ik gebruikte het eerst wel eens maar ik voelde me altijd veel te energiek met die dingen waardoor ik na de training te veel van mijn voorraad gebruikt had en juist veel te moe werd

taurine capsule wil me weleens helpen op de minder energievolle dagen. maar over het algemeen niet.

heb Unleash wel eens geprobeerd, dit waren mijn ervaringen (zoals ze ook in de sup review staan):

haha, ik moet inderdaad instemmen met je...

heb die XXL-stack gekocht, gebruik het nu een week. de smaak van die unleash (kers ofzo) is echt verschrikkelijk, krijg het echt met pijn en moeite weg. elke keer niesbuien en al 2x ook echt moeten kokhalzen :roflol: ik dacht dat l-glutamine het moeilijkste supplement was om weg te krijgen, maar deze chemische meuk topt dat probleemloos.

verder heb ik persoonlijk niet het effect gemerkt wat jij had, zou kunnen komen omdat mijn voedingspatroon + slaap al best prima in elkaar steekt. ik heb eerlijk gezegd meer gemerkt van de taurine caps die op xxl verkocht worden dan van dit. voelde met dit spul geen toegevoegde waarde wat betreft energie tijdens men eerste 4 trainingen hiermee, morgen de 5e.

kan inmiddels zeggen na enkele weken dat de smaak gewoon simpelweg niet went. als je het ranzig vind bij de eerste proefbeurt (wat je 90% zeker vind), blijf je het ranzig vinden.

het effect is aanwezig, maar het scheelt voor mij persoonlijk niet heel veel qua training. waar het wel in scheelt is slapen... als ik 30gram (rond 18.30) neem dan lig ik 2 uur snachts nog wakker. heb 1 keer per ongeluk 40gram genomen, toen sliep ik pas rond 6 uur terwijl ik er 7 uur weer uit moest. heb voor mezelf dus de dosering omlaag gebracht naar 15gram en dan kan ik gewoon slapen.

ik zorg liever gewoon dat ik voor training niet te veel carbs eet, dan heb ik over het algemeen energie genoeg.

Nee, behalve koffie of cafeine tabs. Vind het me geld niet waard en test niet graag positief als er ineens controle op een wedstrijd is (dmaa of wat dan ook)

Gebruik weleens Jack3D, is een van de weinige die bij mij iets doet.. Tijdens trainen ga je echt lekker(denk dat het ook deels in je hoofd zit natuurlijk) en kun je lekker zwaar trainen.

Heb hiervoor ook NoXplode gebruikt, of anderen, maar die sloegen totaal niet aan. Waren in mijn ogen echt het geld totaal niet waard.

Met Jack3D vind ik het wel waard, af en toe heb je toch net dat beetje stimulans nodig

nooit, geen meerwaarde imo

Heb het ooit eens geprobeerd en 2 scoops deden niks dusja

Het werkt wel degelijk. Gebruik het regelmatig, vooral omdat ik niet bijzonder veel slaap

1-mr of crack :thumbs: gebruik het eigenlijk altijd wel :D

Mesomorph .

Koffie. Liters.

pre-workout boosters werken alleen maar als je ze op lege maag neemt.
Waarom? omdat dan de pre-workout booster de enigste bron van energie is.

Eet je goed voor je training dan zal een pre-workout booster niks doen omdat je maaltijd al genoeg energie geeft.

kortom: pre-workout booster = geldverspilling.

Klopt wat je zegt, alleen een PWO is niet alleen energy, zorgt ook voor een goeie pomp! Maarja, ik ben geen powerlifter, dus ik weet niet of een pomp gewenst is in de PL wereld? ;)

Gebruik het wel, anders heb ik de neiging om na een uurtje te gaan gapen/geeuwen (?) das echt scheitirritant als je je een beetje wilt focussen

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik het wel, anders heb ik de neiging om na een uurtje te gaan gapen/geeuwen (?) das echt scheitirritant als je je een beetje wilt focussen

Dat heb ik ook wel eens, komt door laag bloedsuiker schijnt. Sportdrank helpt in ieder geval ook :)

Hmmm, toch wel aardig wat 'gebruikers' die het kennelijk de prijs waard vinden. Misschien toch eens proberen... want koffie vind ik smerig :p

Klopt wat je zegt, alleen een PWO is niet alleen energy, zorgt ook voor een goeie pomp! Maarja, ik ben geen powerlifter, dus ik weet niet of een pomp gewenst is in de PL wereld? ;)
is een pomp wel gewenst in een bb wereld dan?
De pomp voegt niks toe aan vvm groei....
Een pomp geeft je gewoon een lekker gevoel en thats it... beetje zonde om daar geld aan uit te geven maargoed dat is mijn mening...

Ik heb meerdere samples gehad oa van .50 cal en de soul ripper van olimp.. Na de 1e x is het effect stukken minder helaas.

Nope, goede muziek fokked me genoeg op voor zware sets

Ik zie soms wel is wat naakte grieten voor het trainen!

Terug
Naar boven