AndroidHealthClinic

Review Unleash v3 - XXL Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? * Waanzinnig veel energie
    * Explosieve krachttoename
    * Ongekende pomp
    * Werkt vanaf de eerste dosering
    * Heerlijke cassis-smaak
    * Extreem sterke formule
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken ondertussen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Cassis, zuur en zoet tegelijk, vind het wel lekker.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram 30-45 min voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, gratis samples.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, doet wat het belooft.

Mijn review:
Normaal gezien ben ik vrij ongevoelig voor cafeïne en dergelijke boosters, maar dat is helemaal anders gebleken bij Unleash v3.

Hoe heb ik het gebruikt?
Gelijkaardige dingen moeten meestal op lege maag worden genomen, maar ik wou mijn eetschema er niet voor wijzigen dus heb ik het zo gedaan:

2 uur voor de workout: vaste maaltijd.
60 min voor de workout: whey shake.
30 min voor de workout: 30gr Unleash v3
10min voor de workout: pre-workout shake met dextro en amino's.

Resultaat?
Ten eerste, geen hongergevoel. Als ik iets haat, dan is dat honger hebben tijdens het trainen. Als ik honger begin te voelen, voel ik me meteen zwak en kan ik er even goed mee stoppen.

Ten tweede, wauw. Unleash begon al vrij snel zijn ding te doen. Ik voelde na een kwartier, zoals XXL Nutrition het zo beloofde, dat ik energieker werd. Eerst voel je je licht in het hoofd en begrijp je niet wat er aan het gebeuren is, maar dat is gewoon het beest in je die wakker aan het worden is.

Eenmaal in de gym consumeer ik dus mijn pre workout shake met 60gr dextro en 10 gr EAS, beide van XXL. Het verstoorde de werking niet, integendeel, het deed er nog een schepje bovenop.

Tijdens de training merkte ik: allereerst een ongelofelijke wil om veel gewicht te nemen. Steeds meer en steeds harder. Mijn hartslag is vrij hoog en ik zweet fenomenaal veel, maar de focus is en blijft. Bij Crack had ik een soort 'tunnel' effect, bij Unleash zie je alles vrij helder, maar zo veel scherper. Ik kon meer reps doen met meer gewicht.

En dan de pomp. Die is gigantisch. Na een borsttraining dacht ik een beha nodig te hebben en bij het trainen van mijn rug, wouden mijn biceps gewoon ontploffen. I felt like commin'!!!! Wat ik ook trainde, die pomp was er en bleef zelfs soms voor 2-3 dagen! Het geeft je een beetje valse hoop dat je met de minuut aan het groeien bent, maar hey, geef toe dat het gewoon leuk is.

Oh ja, niet te vergeten is het gevoel van euforie na de training. Je voelt je serieus happy, je zou zo kunnen uitgaan en zot doen!

Side-effects?
Bij een normale dosering: geen. Na de training ben ik steeds zeer energiek en heb ik een verhoogd libido (vraag me niet waarom). Het was dus wel handig en onhandig, omdat ik in de examenperiode zit. Ik moet toegeven, ik kan er super goed op studeren, maar over masturberen zullen we maar zwijgen.

Ook qua 'crash' door de zogenaamde 'geleende energie' heb ik niets gevoeld. Ik voel me prima en voel de werking stilaan verdwijnen net voor ik ga slapen. Ik train wel nooit later dan 20u normaal gezien.

Helaas ben ik ook een keer dom geweest. Omdat de meeste supps 2 scheppen nodig hebben (Crack, whey, Night Protein, EAS...) heb ik één keer per ongeluk dus 2 scheppen gebruikt. Had de training van mijn leven maar achteraf ****ing appelzeeblauwgroene diarree tot de volgende dag! Niet kunnen slapen en vrij veel last van de maag. Pas de volgende dag had ik door door wat het kwam. :o Never again, dus.

Conclusie?
Een leuke toevoeging voor diegenen die af en toe eens energie hebben voor tijdens en/of na de training. Het is natuurlijk vaak persoonsgebonden, maar ik ben alvast fan van deze Unleash. De vorige versies heb ik niet gebruikt en veel vergelijkingen met andere supplementen behalve Crack kan ik ook niet maken, maar ik zeg: zeker eens proberen!

Unleash!-v3-groot-I844.jpg

Laatst bewerkt:
Moet je je sperma eens bekijken nadat je unleash ophebt, is helemaal paars. (serious)
Mijn vriendin schrok ervan toen ze het uitspuugde. (ook serious)

Ik heb nog 1 pot te koop. 3 scheppen heb ik er uitgenomen.
29,95 incl verzending.

heb net een sample gebruikt, kon meer gewicht pakken, meer herhalingen, en steeds goede uitvoering !! met daarop een lekkere pump :p

ben van plan om een pot aan te schaffen !

Laatst een sample op. Prima pwo, niet beter dan no-xplode of pwpower en zeker niet harder dan noxipro.
Nou vind ik smaak het grootste gezeur omtrent deze producten en klaag ook niet over laatste drie genoemdrn maar unleash is werkelujk waar net verf qua smaak. Ruimschoots ranziger dan alle anderen.
Koop daarom zeker geen pot, een keer lukt me nog wdl maar ben bang dat deze me rcht gaat laten braken.

Ik heb al aardig wat preworkouts geprobeerd en had mijn twijfels vooraf, en dat is misschien wel het beste als je een nieuwe prewo probeert.

Ik vond t nogal een hoeveelheid in t samplezakje dus heb de helft genomen. Ik was niet te stoppen in de gym en t herinnerde me aan nox pump, dat had een zelfde effect, superfocus, veel meer kracht en uithoudingsvermogen. Enige negatieve tot nu toe is een lichte koppijn maar dat kan ook komen door de bizarre benentraining.

Ik probeer volgende week de andere helft en als dat hetzelfde effect heeft wordt dit zeker mijn volgende prewo. smaak is overigens prima al interesseert me dat geen zak als t maar werkt.

Vond het ook een super product enige nadeel was bij mij dikke diarree.
Maar het was het waard:P

heb dit meerdere malen geprobeerd en word er keer op keer misselijk van, ik weet niet waarom, dit in tegenstelling tot bijna alle andere PWO's, jammer want het ingredienten-profiel is prachtig.

"Heerlijke Cassis-Smaak" pocht de advertentie mee... Nu ben ik geen fijnproever, chef-kok noch enigszins gastronomisch onderlegd maar ik zou de smaak toch echt anders omschrijven.
"Heerlijke overdatum-smaak", "Heerlijke koude kapsalon van vorige maand smaak", "Heerlijke Hey! vergeleken hiermee smaakt Result! best aardig smaak" of "Heerlijke chili-con-kots smaak" vind ik persoonlijk gepaster.

Maar wees niet ontmoedigd en oordeel vooral zelf, geef het een kans.

inderdaad.

heb die XXL-stack gekocht, gebruik het nu een week. de smaak van die unleash (kers ofzo) is echt verschrikkelijk, krijg het echt met pijn en moeite weg. elke keer niesbuien en al 2x ook echt moeten kokhalzen :roflol: ik dacht dat l-glutamine het moeilijkste supplement was om weg te krijgen, maar deze chemische meuk topt dat probleemloos.

kan inmiddels zeggen na enkele weken dat de smaak gewoon simpelweg niet went. als je het ranzig vind bij de eerste proefbeurt (wat je 90% zeker vind), blijf je het ranzig vinden.

het effect is aanwezig, maar het scheelt voor mij persoonlijk niet heel veel qua training. waar het wel in scheelt is slapen... als ik 30gram (rond 18.30) neem dan lig ik 2 uur snachts nog wakker. heb 1 keer per ongeluk 40gram genomen, toen sliep ik pas rond 6 uur terwijl ik er 7 uur weer uit moest. heb voor mezelf dus de dosering omlaag gebracht naar 15gram en dan kan ik gewoon slapen.

Ik heb het nu 5x geprobeerd moet zeggen heb de ene keer wel een pomp en de andere keer niet! De eerste keer ik ging bijna over mn nek... smerig zeg bah maar nu drink ik het gewoon alsof ik het lekker vind? Rare smaakpupillen heb ik haha.. Heb nu ook 1x Jack3D geprobeerd van een vriend en moet zeggen dat ik die beter werkt voor mij dan UnleashV3. Wanneer deze pot op is stap ik over naar Jack3D of iemand wilt mijn pot nog kopen haha :D!

Test

Ik heb juist men tester genomen van Unleash
De smaak doet me echt denken aan zure dreft dus is niet echt men smaak. Maar ben is nieuwschierig naar de resultaten. Ga nu trainen.
Is de grape smaak beter als tropical of gewoon een andere smaak dreft?

Ik gebruik No-xplode van BSN, maar dit begint mettertijd zijn werking te verliezen. Is dit beter/slechter?

Ik heb juist men tester genomen van Unleash
De smaak doet me echt denken aan zure dreft dus is niet echt men smaak. Maar ben is nieuwschierig naar de resultaten. Ga nu trainen.
Is de grape smaak beter als tropical of gewoon een andere smaak dreft?
De test was dus zalig. Was opgepompt en ben blijven gaan.
Alleen heb ik 's nachts heel slecht geslapen en in de smaak echt wel rampzalig.
Maar men armen en borst voelen nog altijd goed aan dus echt wel een positieve test.
Ga alleen nooit trainen met dit na 18u en pak een mindere dosis

De test was dus zalig. Was opgepompt en ben blijven gaan.
Alleen heb ik 's nachts heel slecht geslapen en in de smaak echt wel rampzalig.
Maar men armen en borst voelen nog altijd goed aan dus echt wel een positieve test.
Ga alleen nooit trainen met dit na 18u en pak een mindere dosis

Je kunt in het begin inderdaad het beste de dosis iets minderen tot je er wat aan gewend bent.
We hebben 2 smaken in ons assortiment je zou dus de andere een keer kunnen proberen.

Ik vind deze in de cut fijn , dan heb je zoie zo minder energie en fut merk als ik deze pak gewichten blijven het zelfde ga niet omlaag ondanks dat mijn lichaamsgewicht afneemt.
Ik neem deze 30 minuten voor de training in combinatie met essential amino stack en merk mijn herstel blijft goed

Ten eerste wil ik zeggen dat ik hier voor mijzelf spreek!

Ik vind dit spul echt niks waard, heb het genomen maar kreeg buikpijn en werd er misselijk van. Ook kon ik er niet van slapen, wat echt super irritant is.

Blijkbaar vallen supplementen bij iedereen anders, en bij mij helaas dus deze niet zo goed..

Ten eerste wil ik zeggen dat ik hier voor mijzelf spreek!

Ik vind dit spul echt niks waard, heb het genomen maar kreeg buikpijn en werd er misselijk van. Ook kon ik er niet van slapen, wat echt super irritant is.

Blijkbaar vallen supplementen bij iedereen anders, en bij mij helaas dus deze niet zo goed..

Je kan dan blijkbaar niet goed tegen de sterk boostende stoffen, dan heb je vaker bij sterke pre workouts. Die kunnen ooit verkeerd vallen.

Ik heb dat zelf met Jack3d.

Je kan dan blijkbaar niet goed tegen de sterk boostende stoffen, dan heb je vaker bij sterke pre workouts. Die kunnen ooit verkeerd vallen.

Ik heb dat zelf met Jack3d.

Is er dan geen enkel (sterke)pre-workout wat voor mij kan werken:(

Dat zou wel erg balen zijn!

blijf deze zelfs nog in wedstrijdvoorbereiding gebruiken, merk echt ben vaak futloos energieloos maar met deze kan ik tensminste nog een goede training neerzetten

blijf deze zelfs nog in wedstrijdvoorbereiding gebruiken, merk echt ben vaak futloos energieloos maar met deze kan ik tensminste nog een goede training neerzetten

Je staat straks helemaal shredded op het podium!! Hell Yeah! :wl:

Unleash! zal waarschijnlijk binnenkort ook niet meer in de oude formule beschikbaar zijn. We zijn druk bezig met een nieuwe formule.

Terug
Naar boven