MuscleMeat

Neset Icli

Nesset is naturel only hard work :D :D

Behoorlijk groot is ie idd, bruut! Veel massa en keihard. Vind dit één van de beste en mooiste profs die we hebben. Mooie vormen heeft ie.

hij keek er echt zo serieus over hij is wel goed in liegen moet ik zegge :p mja je kan ook niets anders zegge op tv het blijft illegaal natuurlijk

buikje zag er toch niet zo droog uit , hij zal wel terug begonnen zijn met bulken

ALs ik opgepompt ben, ben ik groter, zei die nog :rolleyes:

hoe lang is die neset dan
en hoeveel weegt die off season en in wedstrijd shape

hey cool man zn broer traint bij mij in de sportschool

wel grappig "Nee ik gebruik niks!!! ik train me kapot :roflol: nee neset natuurlijk :D

Wat zou jij dan zeggen op tv?
Ik vong de heren paul en witteman ook weinig interesse tonen in de echte bodybuilding sport.
Ze begonnen gelijk over slikken en spuiten.

Ik zou zeggen 100% pure natural baby, hard work, hard work.:D

Op die foto's staat ie verdomd hard en gedefinieerd zeg!

hoeveel weegt die neset dan?

hoe lang is die dan schat zo rond 1.75?

Erg kort denk ik alstie 107 weegt.

Erg kort denk ik alstie 107 weegt.

We hebben het wel over een pro..

Hij heeft 3 kinderen en voor de gene die dacht dat ie geen hersens had, hij heeft hbo gedaan.
Ik weet alleen zijn leeftijd niet.
Hij heeft ook geen sponsoren trouwens damn!

Gisteren ook even gekeken.
Vond dat hij niet echt goed uit zijn woorden kwam, leek toch wel of hij een klein taalgebrek had, maar deed verder wel een aardig verhaal. De lacherige, spottende houding aan tafel stoorde me ook wel.

vind jammer dat hij er over moet liegen!
was een mooie kans geweest om aan het 'gewone; volk uit te leggen
dat ook al gebrui je AS je nog steeds keihard moet trainen!
en dat niet iedereen die veel AS spuit der zo uit komt te zien!
het beetje publiek en de jury heet imo er voor gezogd dat ze zoveel spuiten!
vroeger stonden ze met wat?90kg op het podium??as er dan 1 was die 95kg dan won die meteen!zo druk je alle BB-ers naar de AS!
ze willen steeds groter zien maar het moet wel naturel behaald worden!
dikke onzin vind ik!

ik vind het gewoon jammer dat elke keer een bodybuilder of bodybuildster op de tv komt ze er steeds van uitgaan dat het allemaal wel door de hormonen zal zijn dat we zo geworden zijn. Neset zag er trouwens heel goed uit en heeft een goede bijdrage geleverd aan onze sport,mede dankzij de toch goede reacties die hij kon geven op hun vragen
CHAPEAU!!!!!!!!!

hij vind je lief

Ik zal me waarschijnlijk vergissen, maar is Appie Steenbeek in de jaren 80 ook niet Mr Universe geworden?

Terug
Naar boven