MuscleMeat

net begonnen met trainen 16j 55kg

dodgeram1500

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
55kg
Vetpercentage
5%
hallo allemaal ik ben yente ik ben 16 jaar en ben net begonnen met trainen
de reden hiertoe is dat ik eigenlijk te dun ben en omdat ik er beter wil uitzien.
voorlopig doe ik thuis mijn workout nog en in de zomer ga ik meetrainen met kawasaki1995
voor de rest ga ik nog voedingsschema beginnen en in de zomer voeg ik daar nog eiwitshake en bcaa's aan toe.

hier nog een paar foto's van hoe ik nu ben.

P1000607.jpg

P1000608.jpg

P1000610 bewerkt.jpg

Waarom eiwitshakes en BCAA's?

Goed zo!

Ik begon met een soortgelijk uiterlijk.

Belangrijkste is om veel te eten man, dat heb ik in het begin niet gedaan en dan ga je echt een heel stuk minder vooruit. Maar je instelling lijkt me goed.

Wat weeg je eigenlijk? Hoe lang ben je?

succes:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Goed zo!

Ik begon met een soortgelijk uiterlijk.

Belangrijkste is om veel te eten man, dat heb ik in het begin niet gedaan en dan ga je echt een heel stuk minder vooruit. Maar je instelling lijkt me goed.

Wat weeg je eigenlijk? Hoe lang ben je?

succes:thumbs:

ik ben 1m75 en weeg 55kg (ik weeg zo weinig door mijn lactose-intolerantie)

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 14:36 ----------

Waarom eiwitshakes en BCAA's?

waarom niet? :D

Als je dat antwoord geeft en serieus meent, vrees ik dat je nog even wat moet gaan nalezen over voeding en supplementen.

Eiwitten en bcaa's zijn een van de basissupplementen die iedereen moet neme als ge fatsoenlijk bezig wilt zijn.
Het belangrijkste is natuurlijk u voeding. Ma qua supplementen is eiwitten en bcaa's a must!!

Eiwitten en BCAA's zijn zeker geen must, kijk maar naar het vetgedrukte. Zeker niet als je 55kg weegt..

Eiwitten en bcaa's zijn een van de basissupplementen die iedereen moet neme als ge fatsoenlijk bezig wilt zijn.
Het belangrijkste is natuurlijk u voeding. Ma qua supplementen is eiwitten en bcaa's a must!!

De reinste onzin, je kan alles uit voedsel halen. Whey gebruiken is een makkelijke aanvulling, maar geen MUST. Zelfde met BCAA's, die gebruik ik alleen als ik fasted train.

Als je dat antwoord geeft en serieus meent, vrees ik dat je nog even wat moet gaan nalezen over voeding en supplementen.

Eiwitten en BCAA's zijn zeker geen must, kijk maar naar het vetgedrukte. Zeker niet als je 55kg weegt..

ik ga voedingsschema doen in de wintervakantie... en in de zomer neem ik mijn supplementen pas..

kan iemand mij dan eens uitlegge waarom dat geen must is??????

grootste bullshit ooit.
je kan slecht tegen lactose ( wat dus in melkproducten zit )
dus is er nog een ton van andere voeding dat je gewoon kan eten

dat denk jij... in sommige soorten beleg zit dat zelfs... ik heb geluk dat er in kip geen zit..

Terug
Naar boven