AndroidHealthClinic

net begonnen met trainen 16j 55kg

Verwacht trouwens ook niet te veel van whey, ik zelf vind het namelijk bijna net zo goor als kwark :P

had Isolate Vanille, extra goed gemixed in een blender, is heel dik :)

Verwacht trouwens ook niet te veel van whey, ik zelf vind het namelijk bijna net zo goor als kwark :P

had Isolate Vanille, extra goed gemixed in een blender, is heel dik :)

De meest populaire bij Bodyenfitshop.nl is echt heerlijk en lost goed op. Zijn 25 smaken of zo.

Schitterend topic dit.
Je kunt beter je supplementen een jaar uitstellen en gaan beginnen met een proper voedingschema.

8:00 4 boterhammen met 150g kip
10:00 120g rijst met 150g kip
12:00 200-300g pasta met 150g kip
15:00 4 sneden brood met 150g kip
18:00 150g rijst
17:00 trainen
20:00 150g sla met 150g kip
22:00 4 boterhammen met 150g kip

Geen vetten? Geen fruit? Geen variatie?
Wat is je caloriebehoefte? Wat zijn de macro's van het schema?

1kg kip per dag? For real? Ik kan je vertellen dat je erg in de knoop gaat komen of met je ouders of met je portemonnee

als ik 1kg kip per dag at, was ik binnen paar maande blut

Dit topic :roflol:

Ga eens lezen man, whey is handig omdat je die extra eiwitten niet hoeft te eten. Je voedingsschema slaat nergens op

En bcaas heb ik nog nooit genomen :roflol:

Het is mijn voedingsschema maar dan aangepast voor hem en op mijn topic zei iedereen dat het goed was.

Gewoon vreten.
Kcal binnenspelen. word je vanzelf wel dik.
enkel zien dat je genoeg kcal verbruikt tijdens het trainen, dat het niet allemaal vet is dat je bijkomt :p

jou gewicht = bijkomen.
Daarna kan je het vet tegen de lente eraf trainen en kan je de beachchickies gaan imponeren met je brede borstkas.

ps. vergeet neit je benen te trainen!

Ik hoop dat je weet dat aan brood soms lactose toegevoegd wordt? En dat whey logischerwijs ook wel nogal wat lactose bevat? :)

Zoek uit wat ongeveer jouw grens is qua lactose-inname en blijf daar liefst net onder (of probeer eens of geleidelijk opbouwen werkt als je van riciso's houdt). Dat je intolerant bent, hoeft niet te betekenen dat je een sprietje blijft, trust me.

Terug
Naar boven