Fitness Seller

net terug uit het ziekenhuis

that's ****ed up ouwe!

• Topic Starter Topic Starter
van mijn vriendin, zij gaf daar les in,

gsus man das niet best!!!sterkte!!!enne staan de foto's der al op?

Beterschap man

als iemand mij (mijn vriendin zijn e-mail ) adres even mailt dan mail ik de foto terug dan moet die ze er even opzetten. ik heb net voor het slapen en morfine pilleke gepakt , lekker slapen dus,

klote voor je kerel ... beterschap

:sad: .....beterschap kerel.

beterschap!

beterschap en sterkte

dadelijk komt mijn eerste zelfspoeling
ik moet dus 2 maal daags mijn open wonden spoelen onder de douchekop, en de wonden zelf zijn met elkaar verbonden. Een buisje wat onder/of door de spieren van de ene naar de ander wond loopt en boven ook een geheel vormt
Dus als je bezig bent met spoelen , moet je tevens aan het koortje trekken, wat dus in je been zit. Ben benieuwd zometeen.
Eerst maar even de pillen laten werken denk ik maar, want nu met niks doen voelt het al

zoals je in de kop kunt lezen ben ik net net terug uit het ziekenhuis, ik ben vannacht geopereerd aan mijn been (zie vorige post winstrol sucks).
Volledige narcose
Ik heb nu 2 enorme wonden in mijn been die open moeten blijvwen om zo de onsteking eruit te laten komen, mijn vriendin en mijn moeder liet ik het net zien en ze moesten bijna kotsen.

moraal van het verhaal, voor mijn nooooiiiit meer een injectie in mijn bovenbeen (zeker geen winstrol)

Ten eerste Beterschap !!!!!!!!

Ten 2e heb ik een vraagje ,

Je zegt dat je wonden open moeten blijven ,heb je wel een antibiotica kuur gekregen tegen evt bacteriën die in de wond kunnen komen ( dit kan gebeuren ook al lijkt het van niet door naukeurige zorg ) ? ? ? ? ? ?

Zoniet , vraag er aub naar !!!!

Ik zal het uitleggen,

Ikzelf heb een tijdje geleden een (mini)operatie ondergaan voor het weghalen van een vistel ( ingegroeid haartje ) en heb toen geen antibiotica kuur gekrijgen uit nalatigheid van het ziekenhuis.
Ik had imo de open wond goed gespoeld en schoon gehouden , maar desondanks alle foede zorg zijn er blijkbaar toch bacteriën in de wond gekomen welke hebben gezorgd voor een virale besmetting die is uitgelopen tot een anchina pericaditis ( ontsteking van het hartzakje ) wat een onsteking is van het zakje/vlies wat om het hart heen zit ,..... opzich iets wat goed te genezen is met rust en ontstekings remmers , maar iets wat bij te laat ingrijpen ook door kan slaan op het hart zelf met alle ergere gevolgen van dien ,....

Ten eerste Beterschap !!!!!!!!

Ten 2e heb ik een vraagje ,

Je zegt dat je wonden open moeten blijven ,heb je wel een antibiotica kuur gekregen tegen evt bacteriën die in de wond kunnen komen ( dit kan gebeuren ook al lijkt het van niet door naukeurige zorg ) ? ? ? ? ? ?

Zoniet , vraag er aub naar !!!!

Voordat ik naar het zieken huis ging (dinsdag) heb ik een kuur van mijn huisarts gekregen (3 x daags), Die heb ik t/m donderdag genomen, toen zei de chirurg vrijdag dat ik die niet meer moest pakken. er is wel bloed op kweek gezet en daaruit kunnen ze kijken naar de soort onsteking.
As donderdag moet ik terug
Voor mijn gevoel had ik ook liever doorgegaan met de kuur, alhoewel hij bij mij niet meer hielp, donderdag was de onstekking namelijk zeer heftig.
Ik had donderdag 40,3 graden koorts

aai , aardig hoog die koorts !!

De ontsteking zelf in je been kan hoe lullig ook gezegd geen/weinig kwaad t.o.v. zo'n pericaditis ,... 't is echter wel van belang dat er dus na het weghalen van die onsteking geen bacteriën in de open wond komen omdat deze in je bloedbaan terecht kunnen komen en zo bij je hart of andere organen kunnen eindigen :(

is er niemand die de foto's wil plaatsen voor mij, kun je meteen zien wat er gebeurt als het misgaat

ik heb ze naar xxxltje gestuurd

ik moet wel zeggen in real live is het erger dan op de foto,
je weet het verschil, een echte topper in het echt zien of op foto

Beterschap gozer!

Moet vandaag weer injectie in bovenbeen zetten en bij het lezen van deze narigheid , knijp ik um toch wel een beetje :( :p

Hoe heb je dit uitgelegd op je werk trouwens? Ontsteking overgehouden aan je bovenbeen door ergens tegenaan te lopen, klinkt namelijk erg onwaarschijnlijk nietwaar?

even een stukje voorgeschiedenis.
Ik kuur al vanaf mijn 22/23 jaar nooit heftig maar altijd mijn eigen spuiten gezet, tevens heb ik ook voor veel maten de spuit gezet, dus ervaren

Voorheen deed ik altijd eerst rechtse been links, rechter bil dan linker
De laatste tijd vond ik de benen toch makelijker

Ikheb in het ziekenhuis 2 chirurgen gesproken, en ben eerlijk geweest over mijn verleden, zij zeiden als je dan toch spuit niet in het been, want dan heb je de meeste kans op shit

Terug
Naar boven