MuscleMeat

net terug uit het ziekenhuis

weet je intussen al iets meer over 'de kweekjes' ?

heb de foto's even geupload op een andere site: hopelijk zijn ze nu wel zichtbaar voor iedereen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ligt het aan mij, maar ik vind je benen niet zo groot???
Goeie vb voor iedereen opletten met spuiten (en anabolen)

Auw!

Sterkte man.

• Topic Starter Topic Starter
Ligt het aan mij, maar ik vind je benen niet zo groot
Goeie vb voor iedereen opletten met spuiten (en anabolen)

als je een 2,5 week stil ligt met je benen, dus niet lopen dan gaan ze zeer hard achteruit, ,

de drains zijn er gisteren uit gehaald, loopt nu wel een stuk gemakelijker. De chirurg was gisteren verhinderd, kreeg alleen een assistent, moet volgende week terugkomen, dan weet ik wel meer

t*ring gek...****ed up...nasty pics.:(

Nogmaals..beterschap !

wat wel vreemd is is dat ze het been niet meer hechten, het moet uit zich zelf dichtgaan. Maar alsik het gat zo ziet duurt dat nog een hele tijd

Hechten wordt volgens mij ook direct na het 'ongeluk' gedaan, wanneer het weefsel nog niet aan het afsterven is. Wanneer je het nu nog hecht zal die wond (het dode weefsel) niet goed afgestoten kunnen worden door het lichaam, die korstvorming dus zeg maar. Althans dat is wat ik gis.

damn bro', nasty shizzle :(

een paar post terug vermelde iemand dat mijn been niet erg dik was, hij ie nu zelfs nog een stuk dunner, onbegrijpelijk hoe snel dat gaat , mijn rechter been was atijd dikker dan mijn linker en nu is mij linker een stuk dikker dan mijn rechter, maar dan echt een stuk dikker.

Zal wel weer bijtrekken maar toch, ik zie mij nog niet binnen een maand mijn benen weer trainen

Ik ga maandag denk ik wel weer mijn bovenlichaam trainen,

aha ok zou ook niet kunnen wachten tot ik weer kon trainen maar heb je ook nog gedacht aan een nakuur of blijf je gewoon hgh erin knallen en laat het gewoon zo herstellen??

De hgh laat ik doorlopen eod 5 iu tot ik weer goed kan trainen, wel vandaag een 2 primo's gezet, (in de bil natuurlijk)

wat ik vergeet te zeggen , als ik weer ga trainen 5 of 6 on en 1 of f 2 off, de t4 laat ik gewoon doorlopen 200 ipv 300

Terug
Naar boven