Fitness Seller

Netflix maandje gratis proberen

Altijd de amerikaanse netflix gehad, betrapte me er zelf op dat ik het vrij weinig gebruikte omdat de door mij gebruikte platformen het toen niet ondersteunde (of niet ondersteunde op de manier ik het wilde, denk aan xbmc bijvoorbeeld)

Netflix (de amerikaanse dan) heeft een groot aanbod, maar heeft meestal niet de laatste seizoenen dus als je het echt volgt is het niet ideaal.

Hulu heeft een minder aanbod maar is wel weer up to date, hier heb je wel last van 2 of 3 ads per aflevering (afhankelijk van de duur van de episode)

Als ik ads zie op een betaaldienst zeg ik gelijk abo op. Ik vind dat wel zo kansloos.

Maak sinds een paar dagen nu ook gratis gebruik van Netflix. Eerste maand dus gratis, daarna 8 euro per maand maar dan is het aanbod ook enorm. Vooral veel tv-series, maar ook prima films. Je kunt opzeggen wanneer je wilt. Gewoon kijken op je breedbeeld smart tv voor het ultieme kijkgenot.
Als je weinig kijkt is die 8 euro per maand best veel. Kijk je veel, dan is die 8 euro een schijntje want je bent nooit uitgekeken.

Ze maken ook eigen produkties. Heb gisteren 2 afleveringen gezien van Orange is the new Black. Een komische dramaserie over het leven van een voormalige lesbienne in een vrouwengevangenis. Geweldig gemaakt en de humor is rauw maar ontzettend geestig! De rest ga ik zeker ook kijken!

Laatst bewerkt:
Werk je voor netflix ofzo..

Is het nou wat ??

Laatst bewerkt:
Bedankt..

Sommige series kan je niet eens op netflix bekijken, en ze lopen overal een aantal seizoenen achter. Je kan nog beter een download abbo nemen voor nieuwsgroepen.

Vind het aanbod bijzonder matig. De films zijn gewoon evht van die graaibak dvd's die 5 voor 10e bij de blokker liggen. Paar leuke series maar daarvan heb ik alles al gezien.

Sommige series kan je niet eens op netflix bekijken, en ze lopen overal een aantal seizoenen achter. Je kan nog beter een download abbo nemen voor nieuwsgroepen.

Vind het aanbod bijzonder matig. De films zijn gewoon evht van die graaibak dvd's die 5 voor 10e bij de blokker liggen. Paar leuke series maar daarvan heb ik alles al gezien.

Dit vond ik allmaal ook nogal k*t aan netflix. Komt er pas op als het ook op dvd uit is ofzo, maar ik wil wel series/films uit deze eeuw kijken. Uiteindelijk beetje films die ik al kende opnieuw gekeken, maar ook daar miste ik behoorlijk wat films leek het

Hoe sommigen hier zeiken ...

Ik vind de keuze ook een beetje karig. Maarja, daarintegen kost het ook bijna niets, en zitten er prima zondagmiddag films/serie's tussen

Wat kost het eigenlijk ?

Hmm dat valt inderdaad wel mee..
dank je maat...

Ik begreep dat het aanbod nog beperkt is met vooral wat oudere dingen. Misschien dat het in de toekomst interessanter is.

Hoe sommigen hier zeiken ...

Als je download heb je nog een breder aanbod aan alles, je zal hooguit een HDMI kabel moeten leggen tussen je PC of Laptop. En het feit is gewoon je kan er echt alles mee downloaden niet alleen films en series, dan kan je die 8euro beter investeren in een goede nieuwsgroep dan in Netflix.

Ik zag ook een documentaire over Arnold Schwarzenegger uit 1977 op Netflix: Pumping Iron. Toen was hij al vijfvoudig Mister Universe.
Was wel matige beeldkwaliteit hoor.

Heb nu drie weken netflix gratis geprobeerd en bevalt prima. Heb altijd vele series en films gedownload nu nog steeds overigens maar dit is meer voor het gemak. Ben twee weken geleden geopereerd en hierdoor aantal seizoenen van lost gekeken, kwaliteit is goed en het onthoud ook nog is waar je gebleven bent dus lekker makkelijk.

Wat de meeste hier zeggen, het aanbod is nogal matig.. er staan genoeg films en series op, maar als je downloaden gewend bent is dit eigenlijk niks.Moet zeggen voor me ouders is dit wel ideaal nu hoef ik niet telkens een film voor hun te downloaden.

Komende jaren zal het naar mijn mening enkel nog groter worden en de nieuwste aflv eerder te zien zijn. Het scheelt dat je gewoon snel online kunt en meteen een film kunt zien, ideaal als je beetje lui bent:P.

Terug
Naar boven