XXL Nutrition

Netto gains van Dianabol?

Prometheus

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Wat kun je netto overhouden na een kuur van Dianabol 4 weken lang a 30 mg per dag. 75%? of minder? mits je door blijft trainen en je voeding in orde is. Kun je 5 kg droge spiermassa aankomen hiermee?

Dat kan, maar geldt niet voor iedereen.

Ga je nu toch geen grammen deca en test meer spuiten en overstappen naar tabjes?

Ben geen expert maar de meeste kenners hier hebben niet zo'n hoge pet op van een Dianabol only kuur dus 5kg lijkt me erg optimistisch.

Hangt er vanaf wat men verstaat onder die 5kg. Puur spier (zonder vocht) vergeet het maar. Ga na zo'n kuur maar eens cutten/vocht verliezen. Denk dat je blij mag zijn als er nog 1 kg droge massa overblijft.

Van een winstrol only hou je meer massa over.

• Topic Starter Topic Starter
Maar ik wel eens gelezen op dit forum dat er verschillende waren die 5-7 kg droge spiermassa eraan hebben overgehouden.

Dat kan, maar geldt niet voor iedereen.

Ga je nu toch geen grammen deca en test meer spuiten en overstappen naar tabjes?

Ha,ha ik ben mijn kuur aan het overwegen, ik vond de deca van 1000mg per week gedurende 12 weken wel erg veel.

Op dit moment wordt het:

TestE- week 1-16 1500 mg per week
Deca week 1-14 600 mg per week
Boldenone 1-16 800 mg per week
Dianabol of Winny w1-6 30-50 mg per dag.
Evt, STH 23 IU per dag gedurende een half jaar maar dat is nog lang niet zeker.
Ik zit te twijfelen over Dianabol en ik wil niet kaal worden!

Ha,ha ik ben mijn kuur aan het overwegen, ik vond de deca van 1000mg per week gedurende 12 weken wel erg veel.

Op dit moment wordt het:

TestE- week 1-16 1500 mg per week
Deca week 1-14 600 mg per week
Boldenone 1-16 800 mg per week
Dianabol of Winny w1-6 30-50 mg per dag.
Evt, STH 23 IU per dag gedurende een half jaar maar dat is nog lang niet zeker.
Ik zit te twijfelen over Dianabol en ik wil niet kaal worden!

23iu?? Watvoor ga je gebruiken dan? Is flink veel..

Netto gains van dianabol is heel persoon verschillend.
Ik zou voor winny kiezen, minder kilos, maar blijven wel vast na de kuur.
Diana, veel kilo's, "wow je ziet er groot uit zeg", ja zeker, vocht ballon.
Na de kuur ben je weer leeg, want vocht is weg.

Greetz

Netto gains van dianabol is heel persoon verschillend.
Ik zou voor winny kiezen, minder kilos, maar blijven wel vast na de kuur.
Diana, veel kilo's, "wow je ziet er groot uit zeg", ja zeker, vocht ballon.
Na de kuur ben je weer leeg, want vocht is weg.

Greetz

Kan me niet voorstellen, dat je niks over houd, het is het meest gebruikte orale anabool. Als je sterker wordt door Diana en je traint daar ook naar krijg je toch ook steeds meer spiermassa?
Hoe zit het met de haaruitval bij Dianabol? 30 mg per dag gedurende 4 weken is toch niet veel?

30 mg per dag voor vier weken zal je echt geen haaruitval bezorgen bro!
Voor wat betreft de diana's: nette dosering lijkt me voor de eerste vier weken. De rest vind ik wat aan de hoge kant, maar dat is mijn mening....

ik kan wel begrijpen dat iemand voor een dianabol only kuur gaat, drempel is laag en lekker makkelijk. Maar het is nu eenmaal zo dat je veel vocht zal aankomen. Maar waarom maar 4 weken, ga dan 6 of 8 weken op 40-50mg
dan zal je wel een kilo of 5 droge massa aan kunnen komen

ik kan wel begrijpen dat iemand voor een dianabol only kuur gaat, drempel is laag en lekker makkelijk. Maar het is nu eenmaal zo dat je veel vocht zal aankomen. Maar waarom maar 4 weken, ga dan 6 of 8 weken op 40-50mg
dan zal je wel een kilo of 5 droge massa aan kunnen komen

Als dat zo is Flip,dan voor mij alleen nog maar D-boll.

Lees eerdere topics eens van TS.
EDIT:eigenlijk niet eens de moeite waard hier te posten

ja ik heb wat gelezen in zijn historie maar volgens mij word dit zijn eerste kuur, hij wisselt wel wat van gedachten wat hij wil. En dat kuur advies wat hij van een vriend krijgt die zogenaamd al 7jaar kuurt is ook crap. Maar goed als je als eerste kuur een dbol only wil doen zeg ik nogmaals ik kan het wel begrijpen, maar @ ts de eerste keer is de kuur die waarschijnlijk het beste gaat aanslaan dus waarom niet meteen deftig?

Oke mijn advies:

week 1-6 anavar op 60mg/pd, minder kans op vocht etc, je word er droger van en behoud je gains die +- 2.5kg bedragen.

Terug
Naar boven