AndroidHealthClinic

Netto gains van Dianabol?

• Topic Starter Topic Starter
Je zal moeten kiezen tussen kuren of je haardos behouden.

Ik wil beide..

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

Van Anavar krijg je geen (extra) haaruitval. Dboll en vooral Winny kunnen dit wel veroorzaken. Anders test met 2mg finasteride, is ook redelijk safe.

Finsteride is geen optie voor me, ik zou dit mijn hele leven dan moeten innemen.
Anavar zit toch in dezelde groep als Winstrol, beide werken toch op DHT wat haaruitval kan veroorzaken?
Is dianabol voor je haardos niet safer dan beide andere middelen?

Prometheus, anavar is geen DHT. Wat betekend dat je geen zorgen hoeft te maken over haaruitval.

Krachtgains, vasculariteit, en paar kg vvm die je kan behouden. 60mg-80mg is perfect.

Snap niet dat mensen willen kuren en toch geen sides willen hebben...

One thing or the other ... En trouwens je word niet direct kaal de volgende dag wakker als je 6 tabjes Anavar hebt gepakt hoor, zelfs niet na je kuur, ik zie het zelfs nieteens dat ik haarverlies heb als ik kuur

Anavar zou ik je ook aanraden

Iedere androgeen veroorzaakt MPB als je er aanleg voor hebt niet enkel dht doet dit. Zoals ik al zei kuur en kijk ofdat je haarverlies hebt of kuur helemaal niet. Ik had liever ook geen acne op men rug maar ik neem het erbij.

Van 1gr test en deca naar dianabol only naar haarverlies op dboll om dan nog eens te zwijgen over die 23iu hgh.

Laatst bewerkt door een moderator:
prachtig 23iu pd. ALS je echte hebt...wat ik betwijfel als je 23iu pd kan betalen dus kan nemen...dan piep je wel anders,na paar dagen

• Topic Starter Topic Starter
Iedere androgeen veroorzaakt MPB als je er aanleg voor hebt niet enkel dht doet dit. Zoals ik al zei kuur en kijk ofdat je haarverlies hebt of kuur helemaal niet. Ik had liever ook geen acne op men rug maar ik neem het erbij.

Kan je niet vergelijken met elkaar, acne gaat na verloop van tijd vanzelf over en haaruitval krijg je je haar echt niet terug dus dat is dom gelul.

Laatst bewerkt door een moderator:
Met dianabols kan je geen 5kg vvm overhouden..
Je komt miss 5-6kg aan wat vooral vocht zal zijn.
Teminste niet op 30mg per dag , en haaruitval hangt van persoon tot persoon af.
Maar de kans op haaruitval is klein.

Terug
Naar boven