- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag me vooral telkens weer af wat zo iemand in de AAS sectie te zoeken heeftDie maffe Ron heeft je wel eventjes flink te pakken! Pik je dit??
Ik ben geïnteresseerd in bodybuilding in het algemeen, dus kan ik aas niet overslaan. Het interesseert mij ongeveer evenveel als... high volume training of informatie over earobe trainingen. Ik lees bijna alles wat er over voorbij komt. Ik lees ook zo 'n beetje alles over blessures etc om te voorkomen natuurlijkIk vraag me vooral telkens weer af wat zo iemand in de AAS sectie te zoeken heeft
Aerobe en anaerobe?@RonReves Aerobe-training. Ear is je oor, van earpods etc 😉

😂Ik ben geïnteresseerd in bodybuilding in het algemeen, dus kan ik aas niet overslaan. Het interesseert mij ongeveer evenveel als... high volume training of informatie over earobe trainingen. Ik lees bijna alles wat er over voorbij komt. Ik lees ook zo 'n beetje alles over blessures etc om te voorkomen natuurlijk
In de sportschool waar ik train en waar ik zo nu en dan nog een bekende van vroeger tegen kom, heb ik het ook over voeding, trainen en zo nu en dan hebben we het ook over aas. Welke en welke hoeveelheid etc. NEt als wat weeg je, hoeveel eet je, en ze zien echt wel dat ik naturel ben, maar wel weet waar ik mee bezig ben.
Maar hoe meer ik te weten kom des te beter besef ik dat ik er zo als gewoonlijk maar weinig vanaf af weet, dus vandaar dat ik hier rond hang.trainze !
InderdaadWeer een heldendaad verricht door de pliessie. De wereld is weer een stuk veiliger!
Voor zover ik uit al die artikelen heb kunnen halen gaat het alleen maar over 1 webshop die ze neer hebben gehaald. Heb nergens iets kunnen vinden over fabrikanten.
www.crimesite.nl
Uit de artikelen lijkt inderdaad dat het meer de handel betreft en er is maar één webshop offline. Alleen zijn er nu een aantal merken die met logistieke problemen zitten blijkbaar, geen idee of dat hier aan gerelateerd is, vandaar mijn vraag.Voor zover ik uit al die artikelen heb kunnen halen gaat het alleen maar over 1 webshop die ze neer hebben gehaald. Heb nergens iets kunnen vinden over fabrikanten.
![]()
'Belangrijke leverancier van anabole steroïden uitgeschakeld'
De Limburgse politie zegt een groot internationaal opererend netwerk te hebben opgerold dat handelde in illegale anabole steroïden. De politie denkt dat dit netwerk producten leverde voor een aanzienlijk deel van de anabole steroïden-handel in Nederland. Er zijn zes personen aangehouden...www.crimesite.nl
Andere website:
Omzet van 6 miljoen euro
De webshop is vanochtend offline gehaald. Uit resultaten blijkt dat een groot deel van de bestellingen binnen Nederland werden verstuurd. Die Nederlandse bestellingen leverden in vier jaar een omzet op van ruim 6 miljoen euro.
Er is beslag gelegd op grote sommen contant geld, bankrekeningen in binnen- en buitenland, onroerend goed, grote hoeveelheden anabole steroïden,en…Uit de artikelen lijkt inderdaad dat het meer de handel betreft en er is maar één webshop offline. Alleen zijn er nu een aantal merken die met logistieke problemen zitten blijkbaar, geen idee of dat hier aan gerelateerd is, vandaar mijn vraag.
Iedereen is op zijn hoede hoor ik zoal. Is ook niet gek natuurlijk.Het heeft toch een vrij grote impact hoor. Ik heb weet van minstens 3 zeer grote betrouwbare sites waar ik al meermaals heb besteld die sinds 20 mei of zo TOTAAL niet meer antwoorden op bestellingen en/of mails. Sommige merken zijn ook gewoon niet meer te vinden online nu. (volgens mijn weten).
Dus het feit dat het maar over één site gaat klopt niet echt. Er is wel maar één site down, maar bij de andere is het alsof ze "verlaten" zijn.