Fitness Seller

Nieuws Netwerk anabolen platgelegd

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het heeft toch een vrij grote impact hoor. Ik heb weet van minstens 3 zeer grote betrouwbare sites waar ik al meermaals heb besteld die sinds 20 mei of zo TOTAAL niet meer antwoorden op bestellingen en/of mails. Sommige merken zijn ook gewoon niet meer te vinden online nu. (volgens mijn weten).

Dus het feit dat het maar over één site gaat klopt niet echt. Er is wel maar één site down, maar bij de andere is het alsof ze "verlaten" zijn.
Sommige sites vroegen er ook een beetje om. Meschien is t niet een goed idee om contant geld te accepteren en een post bus ervoor te hebben lol
 
Iedereen is op zijn hoede hoor ik zoal. Is ook niet gek natuurlijk.
klopt iedereen is op zijn hoede...er zijn mensen die niks meer te vinden krijgen.
niet dat het dadelijk als hint word genomen dat ik mijzelf bedoel met "mensen"!
 
klopt iedereen is op zijn hoede...er zijn mensen die niks meer te vinden krijgen.
niet dat het dadelijk als hint word genomen dat ik mijzelf bedoel met "mensen"!
Jij bent een machine samen met je neef!
 
Jij bent een machine samen met je neef!
mijn neef wel, die drukt 170.
ik jammer genoeg niet.
druk wel meer als 75kg.. dat wel 😂
 
  • Heart
Waarderingen: ak
hoe kom je op 110kg

ooh nu zie ik waar dat 110 kg op slaat 😄.
die stats kloppen niet, weeg bij lange na geen 110.
moet je nagaan, 110 met een vet% van 15%...ik zou wel willen, maar is jammergenoeg niet.
Pas op als je te hard drukt dan krijg je aambeien
 
Heb alleen nog trenbolone sandwiches over bedankt popo nu kan ik door op tren trt. Maar even serieus, triest dit ga echte boeven vangen ofzo.

Haha straks zie je 70% van je gym leden letterlijk leeg lopen.
 
Heb alleen nog trenbolone sandwiches over bedankt popo nu kan ik door op tren trt. Maar even serieus, triest dit ga echte boeven vangen ofzo.

Haha straks zie je 70% van je gym leden letterlijk leeg lopen.
Er is genoeg aanbod met of zonder die 2 merken.

En nee hoef geen pms.
 
Er is genoeg aanbod met of zonder die 2 merken.

En nee hoef geen pms.
Ook geen dickpicks in pm bro?

Edit: er zijn genoeg merken maar ik zie alleen maar sites met idiote prijzen. Ik ga het er niet over hebben maat succes als jullie zoveel voor UG zooi willen betalen. En nee ik hoef geen pm's. Hehehehe

Als ik een voorstel mag doen aan de moderators. Voeg een ergogene sectie toe aan de aas forum voor leden die al langer actief zijn (ik niet dus behalve mijn oude account lol) en die te vertrouwen zijn. Heb je dat hele gezeik met geen namen en ervaringen noemen niet meer.

Ik kan in Iran zo aan HG spullen komen die 100x van betere kwaliteit zijn. Heb je hier in NL helaas geen flikker aan. Daar is het gewoon de apotheek binnen lopen. Nederland is een geweldig land maar sommige dingen zijn zo ontzettend krom geregeld. Reguleer aas, mdma, coke ed. Zo krijg je ook nog eens een goed overzicht van de gebruikers en neemt de vraag op de zwarte markt (deels af).

Als je ziet wat sommige UG labs vragen (o.a.) 1 van de twee die opgepakt zijn maar praktisch hetzelfde spul is terwijl de grondstoffen met uitzondering van bepaalde aas echt voor een habbekrats te krijgen zijn dan mogen deze opzetters zich dik schamen. Je krijgt er namelijk alles bij hygiënische productie (dikke pip) slechte vulmiddel en olie en de hoofdprijs voor ondergedoseerde rotzooi nadat ze binnen zijn na de zoveelste batch (zie GG, mag genoemd worden toch bestaat al heel lang niet meer)
 
Laatst bewerkt:
Heb alleen nog trenbolone sandwiches over bedankt popo nu kan ik door op tren trt. Maar even serieus, triest dit ga echte boeven vangen ofzo.

Haha straks zie je 70% van je gym leden letterlijk leeg lopen.
Lekker rustig. Kun je tenminste fatsoenlijk je trainingsvolgorde aanhouden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven