- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 16%
Never back down 2 nu te downloaden op de piratebay ! :O
Mind = blown.
Mind = blown.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

http://lmgtfy.com/?q=never+back+down+2+download+piratebay
Wel spijtig dat het een hele andere cast is nu![]()
Beste aarshaarknabbelaar,
Ik weet wat the pirate bay is, en ik download er wekelijks meerdere films.
Misschien is het je al opgevallen, dat niet alle downloads van gelijkwaardige kwaliteit zijn. Daarom leek het mij gewoon even handig, om de exacte link te vragen.
Verder is dit topic compleet nutteloos, aangezien deze link zelfs niet voorzien is in de openingspost.
Mvg,
uw ma.

Beste aarshaarknabbelaar,
Ik weet wat the pirate bay is, en ik download er wekelijks meerdere films.
Misschien is het je al opgevallen, dat niet alle downloads van gelijkwaardige kwaliteit zijn. Daarom leek het mij gewoon even handig, om de exacte link te vragen.
Verder is dit topic compleet nutteloos, aangezien deze link zelfs niet voorzien is in de openingspost.
Mvg,
uw ma.
Net deel 2 gekeken, vond t een goede film. Eerste vond ik denk ik wel leuker omdat ik Jake Tyler wel cool personage vond (no homo)
Beste phaggot, het spreekt meestal voor zichzelf dat de torrent met het meeste seeds een goeie snelheid heeft en een goede kwaliteit.
Mvg,
uw pa.
Neen, toch niet.
Aangezien er vaak cams of fakes tussen zitten, waar enkelen op reageren dat het goede kwaliteit is, en zo iedereen deze begint te downloaden.
Het is dan ook ten zeerste aangeraden dat de TS de geschikte link in zijn openingspost vermeldt, indien dit niet het geval is, ontgaat het nut van dit topic mij volledig.